noen som har testet med ClearBlue testene ?

hope<3

Elsker forumet
På de står det jo at de slår ut positivt på 95% 2 dager før IKM..... på de strimmeltestene står det at de slår ut en dag etter IKM, selv om ikke dette stemmer i alle tilfeller... noen som har erfaringer med å få positivt på CB testene men ikke på stimmel ?

Jeg har alltid testet med CB. Og den har blitt svak positiv noen dager før mens.

Har ikke kjennskap til de andre desverre..

DrømmenOm3 skrev:
Jeg har alltid testet med CB. Og den har blitt svak positiv noen dager før mens.

Har ikke kjennskap til de andre desverre..

okaj =) jeg tror jeg kjøper en CB test i morgen =) testoman ;)

Ja ja kjør på

Jeg skal også kjøpe fler i morgen. Kommer ikke til å klare å vente til søndag, haha...
Så da kjøper jeg en topack

Lykke til

DrømmenOm3 skrev:
Ja ja kjør på

Jeg skal også kjøpe fler i morgen. Kommer ikke til å klare å vente til søndag, haha...
Så da kjøper jeg en topack

Lykke til

Lykke til , til deg også :D hvor langt er du kommet i syklusen da? I morgen står det "1 dag til en graviditets test kan være positivt" "12 dager siden eggløsning"

i går kveld og i dag, syntes jeg at jeg kunne se en veeeeeeeeeeldi svak strek...men så var det jo det om det bare er i hode mitt hehe :P
kjøper en CB test også jeg, så kan jeg jo se om jeg klarer å ha den liggende til i morgen :D

tingelinge skrev:
På de står det jo at de slår ut positivt på 95% 2 dager før IKM..... på de strimmeltestene står det at de slår ut en dag etter IKM, selv om ikke dette stemmer i alle tilfeller... noen som har erfaringer med å få positivt på CB testene men ikke på stimmel ?

tingelinge skrev:

tingelinge skrev:

tingelinge skrev:

jeg testet omvendt som deg...

mange tester som var positive, så tok jeg den digitale, på ikm, og da sto det ikke gravid...

rare greier:(

Jeg har IKKE brukt den digitale, men den vanlige til CB.

Og den har alltid slått ut positivt før mens. Det er nå 3 gang jeg er gravid, og det har funket bra alle gangene. Så jeg har bare positvit å si om den emoticon

Men den digitale har jeg aldri prøvd, og har hørt mange som sier at den slår ikke ut før etter IKM.

Lykke til med testingen..

2 svaak positiv med strimmel test, en negativ med CB digital :P

Jeg har aldri tort å bruke noe annet enn CB digital, har alltid trodd det var de sikreste...  Jeg er nok litt rar, det må stå gravid og ikke være bare en eller to streker osv :D  Sist graviditet testet jeg negativt 3 dager før, idag testet jeg positivt 2 dager før..

Lykke til, håper virkelig spiren sitter :)

Jeg testet på rugedag 14 med en vanlig test hvor skulle komme opp 2 streker hvis man er gravid (apotekets 1 test eller noe sånt) og da kom det svak positiv. På dag 16 tok jeg CB og da sto det GRAVID! Så jeg vil nok tro at det er enklere å tolke den siste hvor det står gravid eller ikke gravid.

Back
Topp