Noen som har tenkt på barnevogn??

Emani82

Elsker forumet
Ja, bare det jeg lurer på..;) vet det er tidlig.. Men er jo lov å drømme litt...
 
Vi har en teutonia Spirit s3 fra sist gang, men er så missfornøyd med den vogna. Har veldig lyst til å kjøpe en ny, og selge den gamle. Da vil jeg isåfall ha en Bugaboo Cameleon 
 
Har tenkt på emmaljunga eller tfk. Søsteren min er super fornøyd med tfk..
 
Jeg har også tenkt på tfk..:)
 
emmaljunga kombi 

Eller

Simo kombi 

:)
 m/ ståbrett til storesøster ;)
 
Jeg har jo ei snuppe på 1 år.. Har 2 vogner til henne, siden den ene står i barnehagen..
Har en simo kombi 2011 mod og en emmaljunga nitro city 2011 mod :-)
 
Har tenkt på det, men ikke fått noen store meninger om det enda.
Men syntes simo og emmaljunga virker bra :) uten å egentlig ha peiling.. hehe
 
Har en emmaljunga smart duo. Den tenker eg å ha denne gangen også
 


Snart2Lykketroll<3> skrev:
Jeg har jo ei snuppe på 1 år.. Har 2 vogner til henne, siden den ene står i barnehagen..
Har en simo kombi 2011 mod og en emmaljunga nitro city 2011 mod :-)



Er du fornøyd med nitro city' n?
 
blir nok uten tvil en emmaljunga denne gangen også ;)
 
Vi har vogner :P simo kombi <3 og baby jogger city mini :)>
 
Har en brun simo kombi fra 2010, super fornøyd med den! :)
 
Jeg hadde store planer om å bruke emmaljunga city vognen min fra 2010. Elsker den vognen! Men av åpenbare grunner så må den selges:( Og jeg må sette meg inn i havet av tvillingvogner, og prøve å finne en som passer meg og mitt behov...Gruer meg!
 
ELSKER min Brio Go og skal kjøpe en 2012-modell av den etterhvert. Bagen til 2010-utgaven jeg har var ikke helt optimal, men nå er den blitt MYE bedre. Gleder meg litt allerede til å få en spitter ny :) Noe av det beste med den er at den tar lite plass, er veldig lett, har plass til massevis i kurven under og det er lett å komme til i kirven (det synes jeg er en av ulempene med f.eks bugabooen). Dessuten kan sportsdelen settes begge veier (i motsetning til f.eks urban jungle, som jeg egentlig synes er veldig fin). Da gutten min flyttet ut av bag og inn i sportsdel da han var 6 mnd syntes jeg det var veldig fint at han satt mot meg. Det blir fort litt voldsomt for de å sitte freovervendt og ikke se den som triller når de er så små.
 


Secret agent skrev:
Jeg hadde store planer om å bruke emmaljunga city vognen min fra 2010. Elsker den vognen! Men av åpenbare grunner så må den selges:( Og jeg må sette meg inn i havet av tvillingvogner, og prøve å finne en som passer meg og mitt behov...Gruer meg!


Omvent her... Vi må skaffe oss en ny enkelvogn for den solgte vi da vi oppdaget tvillingene. Kanskje jeg kan kjøpe vognen av deg?! ;) Vi må nok ha tvillingvognene litt til.
Vi startet med TFK Twinner Twist, helt super som bagvogn, men noe drit som sportsvogn!!! Ryggstøttene ligger mer enn de står og for å heve/senke ryggene er det ikke mindre enn 8 glidelåser!! (dårlig plastikk-glidelåser, som jeg har hatt raserianfall på MANGE ganger) Og regntrekkene er helt ubrukelige! Samtlige lekker i sømmene og vi har hatt 3! Har ikke klart å få tak i uorginale trekk som passer til denne vognen siden den har en stang på midten av styret.

Så kjøpte vi oss Troll tvillingvogn (brukt) og er kjempefornøyd med den. :) Vet at mange er kjempefornøyde med Teutonia sin tvillingvogn forresten.
 


frkjahn skrev:


Secret agent skrev:
Jeg hadde store planer om å bruke emmaljunga city vognen min fra 2010. Elsker den vognen! Men av åpenbare grunner så må den selges:( Og jeg må sette meg inn i havet av tvillingvogner, og prøve å finne en som passer meg og mitt behov...Gruer meg!


Omvent her... Vi må skaffe oss en ny enkelvogn for den solgte vi da vi oppdaget tvillingene. Kanskje jeg kan kjøpe vognen av deg?! ;) Vi må nok ha tvillingvognene litt til.
Vi startet med TFK Twinner Twist, helt super som bagvogn, men noe drit som sportsvogn!!! Ryggstøttene ligger mer enn de står og for å heve/senke ryggene er det ikke mindre enn 8 glidelåser!! (dårlig plastikk-glidelåser, som jeg har hatt raserianfall på MANGE ganger) Og regntrekkene er helt ubrukelige! Samtlige lekker i sømmene og vi har hatt 3! Har ikke klart å få tak i uorginale trekk som passer til denne vognen siden den har en stang på midten av styret.

Så kjøpte vi oss Troll tvillingvogn (brukt) og er kjempefornøyd med den. :) Vet at mange er kjempefornøyde med Teutonia sin tvillingvogn forresten.

Takk for tips! Må nok bare surfe på nettet og sjekke i butikkene. Vil ha en som er lett å løfte inn og ut av bilen, og i tillegg ikke så veldig bred...Vanskelig kunde jeg;)

Vi har denne utgaven av city cross, med bag utenom.

Vognen vår
 


Emani82 skrev:


Snart2Lykketroll<3> skrev:
Jeg har jo ei snuppe på 1 år.. Har 2 vogner til henne, siden den ene står i barnehagen..
Har en simo kombi 2011 mod og en emmaljunga nitro city 2011 mod :-)



Er du fornøyd med nitro city' n?


Ja det er jeg :-) Kjøpte den brukt av ei, og fikk med city bag også. Den har jeg ikke brukt siden den ble kjøpt før jul, og snuppa var så stor da. Jeg kjøpte denne vognen mest for å bruke til byvogn. Den tar mindre plass enn simoen, og de 2 svinghjulene fremme gjør den kjempelett å manøvrere på f.eks kjøpesenter. Ikke noe problem på asfalt og grus helle. Men det funker IKKE å trille i snø med den :-P Men det er det jeg har simoen til. Tror det må være den mest solide vogna! Vi hadde den med på fjelltur en gang! Haha! Men det gikk kjempefint altså :-D
Ett lite minus er at det er dårlig plass i kurven under vogna når man bruker sportsdelen, fordi denne kommer så lavt.
 
Www.køpbarnvagn.se (tror det er adressen) Der finner dere billige vogner. Alle avgifter er inkl i p risen. enkelte ting eg frakt fritt :)
 
Har en Emmaljunga City Cross som vi er superfornøyd med. Bruker den nesten ikke lenger til sønnen vår som helst vil gå selv. Så den bruker vi nok om igjen. Har i tillegg en Baby Jogger City Mini. Glad vi slipper å orientere oss i vognjungelen på nytt! Det tok sin tid sist :p
 
Vi har en Mountain Buggy, Urban jungle fra førstemann så kommer til å bruke denne til spira også :) Har også en Babyjogger City mini og en reisetrille fra TexBaby som vi er veldig fornøyde med!
 
Back
Topp