Hei jenter, jeg lurte på om noen av dere hadde tenkt å føde i vann eller har gjort det før.. hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er veldig påpasselige med at vannet ikke skal være for varmt, så smertelindringen i badekaret handler nok ikke om varme, men om at kroppen blir vektløs. Det fungerte utrolig bra for meg sist, og jeg får lett "heteslag" i badekaretEr usikker.. ser for meg at det blir for varmt og at jeg får sånn besvimer-snart anfall! Men sånn utenom det har jeg veldig lyst egentlig!
De er veldig påpasselige med at vannet ikke skal være for varmt, så smertelindringen i badekaret handler nok ikke om varme, men om at kroppen blir vektløs. Det fungerte utrolig bra for meg sist, og jeg får lett "heteslag" i badekaret
Ja, for meg var det himmelvid forskjell mellom å ta riend i senga, og å ta dem i badekaret. Følte jeg hadde mye bedre kontroll på kroppen i vannet! Og jeg fikk slappet mye bedre av mellom riene også. Supert!Å såpass! Ja jeg for også lett heteslag både i dusjen og badekar! Men da kunne kansje jeg også prøvd det! Ser i allefall så utrolig deilig ut på fødeavdelingen når de får være i badekaret!