Hvordan var bivirkningene etter koronavaksinen i forhold til bivirkningene etter influensavaksinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tok astrazeneca, trenger jeg å si noe mer?
Har du fått noe beskjed om hvilken du får? Pfizer er det få her omkring som har fått noen særlige bivirkninger av. Det har vært vond/tung arm og hodepine hos dem som har fått noejeg reagerte ingenting på influensavaksine, fikk kraftig reaksjon på az
![]()
Tror de aller fleste på jobben lå strak ut et døgn etter, et par stk fikk bivirkninger over 14dager. Sjefen holdt på å få panikk da flere som skulle jobbe samme vakt hadde fått, og 5stk var borte pga bivirkningerJeg fikk knapt reaksjon med AstraZeneca. Litt vondt i stikkstedet, litt feber og hodepine et lite døgn.
Hvordan var bivirkningene etter koronavaksinen i forhold til bivirkningene etter influensavaksinen?
Jeg fikk astrazeneca for et par mnd siden , ble kjempe dårlig . Ingen energi og ekstremt trøtt , sov 13 timer eller noe og hadde febersymptomer , det slapp på kvelden dagen etter , det var himmelsk . Etter det har jeg venta på å dø av blodpropp
har nå fått tilbud om Pfizer . Influensavaksine har jeg aldri tatt og kommer ikke til å ta den heller .
Ikke for å kuppe spørsmålet ditt, men kan jo svare siden jeg sitter i samme situasjon. Jeg er dessverre veldig skeptiskIkke for å kuppe tråden, men hva tenker du om å få en annen vaksine som andre dose?
må lese hva de finner ut ifht det. Hvordan stiller du deg til det? (eller, tenker du om det?)Ikke for å kuppe tråden, men hva tenker du om å få en annen vaksine som andre dose?
Ikke for å kuppe spørsmålet ditt, men kan jo svare siden jeg sitter i samme situasjon. Jeg er dessverre veldig skeptiskmå lese hva de finner ut ifht det. Hvordan stiller du deg til det? (eller, tenker du om det?)
Det er det jeg også har hengt meg på, de anbefalte det ikke tidligere. Har enda ikke sett noe resultat av noe forskning. Jeg skal ha neste dose i slutten av mai, ikke bestemt meg endaKjempeskeptisk, mest fordi FHI først sa at de ikke anbefalte det, og nå har de liksom snudd. Jeg tror jeg kommer til å takke nei, men har ikke bestemt meg enda.