Noen som har tatt vaksine nr.2 på barna sine ennå?

Lillaen

Forelsket i forumet
Vi tok første for 4,5 uke siden, men har ikke tatt sprøyte nr. 2 ennå..

Er det noen som har kommet så langt?

Fikk de noen reaksjoner som de ikke fikk første gang?

Snuppene mine tok den i går. Isa og Thia hadde ingen reaksjon forrige gang, og heller ikke nå. Aurora var litt syk da hun tok første vaksine, ble veldig syk etter å ha tatt vaksinen..hun ble dårlig denne gangen også, men bare 1 døgn..frisk igjen nå[;)]

Her i Tromsø gjer dæm ikkje nr 2[&:]

ORIGINAL: Tracel

Her i Tromsø gjer dæm ikkje nr 2[&:]

Gutten min fikk nr 2 igår, og vi bor i Tromsø. Pappaen tok han med da han skulle ta den. Ingen problem! De har jo oppsamlingsdag på fredag, så da er det vel bare å stille opp.

LItt mer reaksjon nå enn sist gang. Rødere rundt stikkstedet, trøttere og litt dårligere matlyst.

okei?? vi fikk beskje at dæm ikkje fikk nr to fordi dæm hadde ikkje kapasitet åsså trengte dæm ikkje nr to[&:]

Ingen reaksjon første gangen (02.11).

38,9 i feber dagen etter at han fikk dose 2 (07.12), ingen andre reaksjoner.

Ingen feber eller noe annet i dag.

Jeg tok for 5 uker siden og har fått beskjed om at jeg trengte ikke to vaksiner. Dattera mi tok onsdag forrige uke, og da sa de at hun trengte bare en vaksine...

Guttene tok dose nr 2 for snart 2 uker siden.
Eldstemann hadde vondt i armen morgenen etter, med meget lett feber som gikk fort over!
Minsten hadde lett feber hele dagen, men ingen andre plager.

Ingen av de reagerte første gangen.

ORIGINAL: Tracel

okei?? vi fikk beskje at dæm ikkje fikk nr to fordi dæm hadde ikkje kapasitet åsså trengte dæm ikkje nr to[&:]

Det virket ikke akkurat sprengt der da gutta var der igår. Ventet i 20 minutter før de ble vaksinert..
Jeg fikk beskjed om at ungene skulle revaksineres etter 4-6 uker..

Back
Topp