Mamman til go`jenta!
Elsker forumet
ORIGINAL: sandnes86
ja jeg har tatt mr av hode for og utelukke blodpropp....
jeg har angst klaustroforbi av små rom og kan nesten ikke ta en heis før jeg blir dårlig og ikke får "puste"
når jeg sko i MR så fikk jeg musikk på ørene og di tok noe greier over hode... kjente jeg ble dårlig så jeg lå der og kikket rett opp og det som var at jeg fikk besjed om og ligge HELT i ro... eh helt i ro liksom ja ja 25 min tar denne undersøkelsen sa hun.... da ble jeg dårlig.. så lenge????
når jeg lå der og kikket rett opp så fikk jeg panikk!!!!!
hun måtte bare ta meg ut me en gang!!!! jeg begynnte og gråte var helt i fra meg...
fikk roet meg og sko prøve igjen ... holdt øynene igjen da gikk det mye bedre...
men kjente hele veien at jeg slet me og puste og fikk sånt... jeg klør på nesen osv... det hadde vært mye bedre om jeg hadde sovnet...
fikk mange ganger besjed om at nå må du ligge helt i ro... klarte vist ikke det hele veien...
når undersøkelsen var ferdig så sier di.. da er vi ferdig nå skal vi bare bruke et par min på og gjennomgå bildene for og se om di ble bra nok...
da fikk jeg helt PANIKK hvorfor skulle jeg ligge her når di var ferdig hallos lipp meg ut og jeg begynte og gråte og sa jeg må UT!!!!
men jeg måtte ligge helt i ro fortsatt og da kom besjed om
det må tas noen bilder til [:(] den undersøkelsen vil ta 5 min 20 sekund... + jeg fikk væske rett i blodårene og...
med en gang den var ferdig så var di ganske KJAPPE me og ta meg ut... siden jeg fikk sånt panikk sist...
når jeg kom ut fra sykehsuet der jeg tok det så var jeg helt skjelven og var glad jeg var ferdig og sa til meg selv... ALDRI mer!!!!
spør legen din om og få beroligende ol. og gi besjed når du kommer inn at du sliter sånt og sånt...
lykke til....
Takk for at du er ærlig[:)]
Jeg er veldig som deg og tror jeg kommer til å reagere- Nettopp fordi jeg innbiller meg ofte at jeg ikke får puste osv... til daglig.. så jeg er flink til å kave meg selv opp for ingenting... Når jeg er skjelven før jeg evt skal til legen og be de sende henvisning så sier det sitt!