Noen som har tatt influensavaksninen?

LittleMuffin

Blir kjent med forumet
Jordmoren min anbefalte meg denne vaksinen.

Er det noen her som har erfaring med dette?
Er det noen bivirkninger?
Eller er det sånn at "alle" gravide tar dette?
 
Jeg tok den, men det var før jeg ble gravid.
Det er anbefalt gravide å ta den ja, samt alle andre i risiko gruppene :)
Fikk null bivirkninger og det fikk ingen kolleger heller... Men man kan få ett par dager med forkjølelsen symtomer bare, men som sagt, årets influensavaksine har vært veldig god :)
 
Jordmoren min anbefalte meg denne vaksinen.

Er det noen her som har erfaring med dette?
Er det noen bivirkninger?
Eller er det sånn at "alle" gravide tar dette?
Jeg kommer ikke til å ta den da mange i rundt her har faktisk blitt influensasyk av den å sengeliggende i 2 uker..
 
Har fått anbefaling om det også, men har allerede hatt influensa, så er litt usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.
 
Jeg tok den hos legen for noen dager siden. Har ikke hatt noen bivirkninger.. Fikk bare beskjed om at det anbefales til alle gravide over uke 12, så da tok j den :)
 
Tok den ikke med nr 1 og skal ikke ta den nå.
 
Jeg ble også anbefalt den av jordmor, men er skeptisk siden jeg er redd jeg blir liggende pga bivirkninger. Også er vi jo allerede i januar, så er vel ikke så lenge igjen av influensasesongen.
 
Jeg tok den på onsdag. Jobber på sykehus og fikk det sterkt anbefalt. Og vi får den gratis. Fikk veldig vondt på armen, ellers slapp jeg unna bivirkninger :)
 
Iallefall ingen pasienter som vi har satt den på i år har kommentert de har blitt syke eller fått bivirkninger :)
Og vi har satt 150-200 stk :)
 
Har ikke tatt den, og har egentlig ikke tenkt å ta den heller
 
Veldig usikker da jeg står på immunsupressiver og ikke vet hvordan dette påvirker fosteret mtp en vaksine...tror jeg dropper det...
 
Jeg tok den da jeg gikk gravid med førstemann etter anbefaling. Fikk den gratis på jobb. Jeg fikk ingen bivirkning. Har ikke tatt den i år da jeg ikke er kommet langt nok i svangerskapet til at de ville sette den enda da jeg var hos legen sist
 
Back
Topp