Noen som har svangerskapskløe?

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har de siste kveldene begynt å klø ganske kraftig under ene foten, og ganske frustrerende... Ellers klør eg ingen andre plasser.. Men når eg legger meg om kvelden så begynner ene fotsålen å klø, og no begynner det tidligere og tidligere om kvelden... Har legetime i morgen så skal nevne det for han...
 
Gjør det! Har noe i bakhodet om at sånt bør sjekkes, men husker ikke helt hva :(
 
Jeg sniker litt, jeg hadde sv.kløe. Type den mer alvorlige når man begynner å klø under føttene og inni håndflata. Legen sjekker det lett med en blodprøve :) og det gikk helt fint, var bare ekstremt plagsomt...
 
Fikk du sjekket det i dag?
Ja legen min var veldig glad eg hadde sovnet fra frokosten min, for på de prøvene så må eg faste.. Hehe.. Så han tok ti glass med blod.. Full sjekk som vi får svar på til mandag.. Og siden eg fremdeles har proteiner i urinen og blodtrykket er litt høyere enn det var i begynnelsen, men ikkje i nærheten av det som det er ved svangerskapsforgiftning så skal han på mandag når han har fått svarene på alle prøvene sende det til KK og be de ta en vurdering på om de vil ha meg inn der på kontroll :)

Veldig fornøyd med at legen ikkje tror eg er helt hypokonder [emoji14] han gjør det litt for å være på den sikre siden og litt for at gravide ikkje skal bekymre seg :)
 
Ja legen min var veldig glad eg hadde sovnet fra frokosten min, for på de prøvene så må eg faste.. Hehe.. Så han tok ti glass med blod.. Full sjekk som vi får svar på til mandag.. Og siden eg fremdeles har proteiner i urinen og blodtrykket er litt høyere enn det var i begynnelsen, men ikkje i nærheten av det som det er ved svangerskapsforgiftning så skal han på mandag når han har fått svarene på alle prøvene sende det til KK og be de ta en vurdering på om de vil ha meg inn der på kontroll :)

Veldig fornøyd med at legen ikkje tror eg er helt hypokonder [emoji14] han gjør det litt for å være på den sikre siden og litt for at gravide ikkje skal bekymre seg :)

Det var godt å høre at legen tar det alvorlig.
Og flaks for deg at du ikke fikk spist frokost :)
Lykke til med prøveresultatene :)
 
Back
Topp