Mirakel nr 4
Glad i forumet
Hva ligger din på og har den steget? Min lå på 12 og hadde nå steget til 14,5 er i uke 34 dette likte ikke jordmor eller lege særlig godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei drikker rikelig med veske om dagen mellom 1-2 liter daglig og så går jeg på blodfortynnende sprøyter på grunn av tidligerer blodpropp i svangerskapet, derfor de lurer på hvorfor den stigerÅj jeg visste ikke at det var en "grense" er du dehydrert?
Merkelig må til lege neste uke igjen å ta ny prøve og ny ul 29 mai
Det gjør du nokMen nå er jeg nøye fulgt opp av sykehuset og tar prøver veldig ofteså er det noe fare for meg eller babyen pga blodprosent så får jeg vell beskjed
![]()
Her er det omvendt.. Begynte på 13 men er nå på 11.. Trodde det skulle være bra å ha høy blod%
Stemmer som du sier, hb skal normalt gå ned og ikke oppover, så er ikke braGrensen er på 13.5 etter uke 20.. Er et eget felt på svangerskapsjournalen hvor de krysser av for diverse komplikasjoner som kan forekomme i svangerskapet..
Kan by på mange problemer om Hb er for høy, medfører blant annet at blodet blir "for tykt" - så er ikke ønskelig med for høy Hb...
1-2 liter er egentlig ikke så mye - har fått beskjed om å ligge på mellom 2.5 - 3 liter drikke...trodde og at jeg drakk rikelig da jeg lå på 1.5 - men fikk streng beskjed på sykehuset at det var alt for lite![]()