Noen som har steriliserte menn her?

Dramadama

Gift med forumet
Jeg og samboern min har blitt enige om at barnet i magen min mest sannsynlig blir vårt siste. Føler vi har nok med to.

Han sier han godt kan "snippe snoppen", men er det mulig å reversere dette?
Jeg vet at jeg kan google det, men er så kjekt å høre erfaringer fra ekte folk :)

Angret dere på at mannen gjorde det?
Gikk det greit å reversere, om dere har gjort det?

det går ann å reversere det ja, men sjansene for å bli gravid da minker ganske mye.
Og min mening er at om dere snakker om å reversere det allerede før det er gjort, er kanskje ikke det rette løsningen..?

går ann ja, men minsker sjangsen for å bli gravid.. 
og hvorfor snakker dere om dette når dere har bestemt sterilisering.. om dere er usikre på om dere vill ha flere så ville jeg heller anbefalt en annen type prevansjon til dere er helt sikre.. 

onkelen min reverserte... de var prøvere i 4 år etter og nå sitter spiren

Det er mulig å reversere - men kjenner ingen som har gjordt det så kan ikke uttale meg om hvor vellykket det er.

Men er dere unge enda, er det nok lurt å tenke seg godt om før man gjør noe så drastisk.

Nei, det kan jo hende at vi vil ha en liten attpåklatt om ti-tolv år ;) Og jeg blir visst lett gravid, enda vi brukte dobbelt opp med prevensjon denne gangen :-S

Jeg tåler ikke hormoner så godt, så jeg vil ikke bruke noe prevensjon som har det i seg.
Huff... Vanskelig dette!!
Skulle ønske jeg bare kunne sette systemet mitt på vent. Hehe

Back
Topp