Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har så vanvittig lyst til å kjøpe noe til min lille spire. Er det noen som har gjort dette enda? Er selv bare i uke 10, men har hørt det betyr ulykke å kjøpe noe til barnet så tidlig..
Har ikje sånn kjempe lyst å kjøpe nokka, men trur æ blir å kjenne mer på det når æ har vært på OUL Sist så fikk æ veldig lyst å kjøpe babyklær etter OUL
Jeg har, jeg har! men har klart å holde meg... Ennå! Blir nok en god del etter OUL ja:-D Har også veeeldig lyst å gå på mammaklær shopping og det blir ikke så lenge til:-D
Merker den trangen selv Forrige gang kjøpte vi et lite plagg akkurat den dagen jeg var 12 uker på vei! Måtte bare! Ellers begynte ikke shoppingen før etter ordinær ultralyd
Jeg tenkte også å holde meg til jeg har gått over 12 uker har fått gavekort på zara og de har jo SÅ mye søte babyklær! Klør i fingrene etter å kjøpe en helt nøytral body eller lignende..
JAAAAA!!! Å det skikkelig ordentlig også!!! Har vel og merke ikke kjøpt noe enda, men har sååå lyst! Og jeg er bare 6+6 :S Må klare å holde meg til etter OUL
Jeg har maaaaassse babytøy på loftet som jeg klør etter å se på... men det er ikke så lenge siden jeg sorterte det så må bare la det ligge noen mnd til sist kjøpte jeg det første plagget etter den første legetimen
Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app
Har en del etter de 2 første. Så vil ha oversikt over hva vi har før vi kjøper noe. Men har mest jenteklær da, og lite etter storebror. Da jeg har gitt bort masse.
Jeg var helt dårlig etter å shoppe forrige gang, men greide å drøye til etter OUL. Denne gangen har jeg ikke samme behovet, kanskje fordi jeg vet at dersom det blir ei jente så har vi alt vi trenger? Blir jo litt nytt uansett da ;-) Får vi gutt må vi ut og handle klær, men det vet vi jo ikke før etter OUL. Litt mer avslappet denne gangen Alle de store tingene har vi kjøpt i nøytrale farger fra forrige gang