Noen som har sett kjønn på ultralyd nå?

Var på ultralyd i dag. 13+0.
Hun ville tippe gutt, men det kunne også være hovne kjønnslepper sa hun. «Du trenger ikke kjøpe blått enda» sa hun.

Har to gutter fra før
 
Jeg var på ultralyd i går 13+5. Hun turte ikke si noe så må vente til neste ul :confused:
Hvis du fikk et bilde i sideprofil som er klart, kan du prøve å sende det til early glimpse! De har høy suksessrate ift vurdering av kjønn på tidlig tidspunkt, hvis du ikke vil vente til neste ul
 
Var på ultralyd i dag. 13+0.
Hun ville tippe gutt, men det kunne også være hovne kjønnslepper sa hun. «Du trenger ikke kjøpe blått enda» sa hun.

Har to gutter fra før
Har også to gutter og mener jeg så «noe» mellom beina på TUL :rolleyes: Vet ikke om jeg mentalt er forberedt på 3 gutter :joyful: De to jeg har er gale nok fra før!
 
Var idag, har tre gutter men syns kanskje d lignet på tre streker når jeg så, gynekolog ville ikke gjette kjønn! Har jente og fra før! :) men like spennende å vite nå hva d blir:)
 
Eller du kan bli med i nub theory Queens på fac pg legge inn bilde der. Admin der e veldig flinke å gjette riktig :)
 
Eller du kan bli med i nub theory Queens på fac pg legge inn bilde der. Admin der e veldig flinke å gjette riktig :)
Det går så klart, men det er ikke like anonymt om man ikke ønsker å dele svangerskap enda :hilarious:
 
Var på TUL igår, 13+3, og jordmor sa at det var for tidlig å se kjønn. Så må bare smøre meg meg tålmodighet noen uker til :Heartred
 
Ble satt frem to dager, til 13+0, og jordmor var ganske så sikker på at det var en gutt vi så, og jeg er enig
 
Back
Topp