Noen som har sett kjønn på ultralyd nå?

V-Nr tre

Flørter med forumet
Noen som har vært på ultralyd i uke 13/14 som har fått sett kjønn? Så spent på om de ser det neste uke på meg
 
* sniker fra februar *
Jeg var på tul 13+6 og da sa jordmor at hun trodde det var gutt, men at det var litt vanskelig å være 100% sikker..
Fikk bekrefta på priv ul 16+4 at det er gutt :Heartblue
 
Jeg er 12+6 og har like vært til første ultralyd. Hun trodde det blir en jente, men som sakt veldig usikkert enda. Men min fornemmelse har også vært en pike fordi jeg har vært så ekstrem kvalm ❤️
Spennende om det fortsatt ser sådan ut til neste ultralyd 19+5
 
Jeg er 12+6 og har like vært til første ultralyd. Hun trodde det blir en jente, men som sakt veldig usikkert enda. Men min fornemmelse har også vært en pike fordi jeg har vært så ekstrem kvalm ❤️
Spennende om det fortsatt ser sådan ut til neste ultralyd 19+5
Spennende!!
 
Ved mitt andre svangerskap trodde de at jeg skulle ha en gutt etter TUL og det visste seg å være feil. Også veldig spent på om vi får finne ut noe så tidlig i dette svangerskapet.
 
Jeg var 12+6 på tidlig ultralyd, spurte ikke om hun kunne se hvilket kjønn det var så vet ikke om hun så det ☺️ Vi vurdere å ikke vite før fødsel da jeg har en gutt og en jente fra før, men vi har ikke bestemt oss helt ennå. Ganske sikkert på at det er jente pga den høye magen og kvalmen ❤️
 
Fikk vite det på privat ul i dag. (Uke 14). Kommer en gutt:Heartblue Har 2 jenter fra før. Vært enda kvalmere/dårligere den her gangen. Men at man har 2 fra før spiller nok inn på den biten:hilarious:
Jeg var rå dårlig med hyperemesis svangerskap med jentene her (2 stk), dette er nr 3 og svangerskapet har så langt gått som en lek :oops: Trodde aldri jeg skulle få oppleve et svangerskap som var så lett i starten *bank i bordet*
 
Back
Topp