Noen som har søskenvogn?

Hadde tfk med søskensete, og vi valgte den løsningen fordi jeg synes de andre er så brei. Var veldig fornøyd.

Har bugaboo donkey. Valgte den til tvillingene fordi den er relativt lett, store gode bager, sittedelen kan vende begge veier og tar lite plass sammenlagt. Pluss at jeg ville ha fremhjul som kunne både svinge og låses. Kjempefornøyd. Skal bruke den denne gangen også siden den kan slås sammen til enkeltvogn + korg på siden. Et stort pluss når du bare har med ett barn. Minus: prisen.

Hvilken og hvorfor valgte du den ? :)

Jeg kjøpte søskenvogn for å kunne trille tur til bhg. D er litt for langt å gå for de minste beina å gå hele veien. Uten søskenvogn ville d ikke vært mulig å gå og levere/hente og en kan jo få bruk for den treninga/mosjonen etterhvert;)
J kjøpte en j fant på finn (av ei som tilfeldigvis bodde i samme gate, VELDIG kjekt - trillet hjem:)).

Vi har landet på TFK, vil uansett ha en med svingbare hjul framme. Vi må bare få tak i den brukt til en god pris! Har TFK enkeltvogn med babybag og en Babyjogger City Mini GT som vi enkelt kan sette softbag i, slik at både storesøter på 15 mnd kan bruke den og babyen. Så vi skal nok komme oss ut på tur.

Vi har akkurat bestilt oss en TFK twinner twist duo, kommer i uke 8! Storebror er 21 mnd ved termin, og vi skal gå til barnehagen så da er det kjekt å kunne ha begge i samme vogn!
Vi så på Emmaljunga og Bugaboo også, men så var det 20% på en valgfri vare på babyshop, og det gjaldt ikke disse to merkene, så da ble det TFK:) Har ikke prøvd den eller sett den "live" da, så håper vi blir fornøyd:p

Back
Topp