Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr 4......absolutt ikke planlagt. Og jeg er så forferdelig usikker på hva jeg skal gjøre. Orker jeg en baby til? Minste jenta begyynner på skolen nå til høsten, de to andre er 9 og snart 12 år. Hva med sykepleierutdanningen jeg venter svar på? Vil jeg klare å leve med å evnt ha tatt abort? Får vi råd til større bil?
Hei mamma til 4, først gratulerer

jeg vet at flere steder i landet har dem sykepleier på deltid, at du bruker 4 år isteden for 3år, da er somregel ca 98% av kullet ditt foreldre til både 1,2,3,4 og gjerne 5

noen ade har også oppstart i januar...
Men 3år er jeg sikker på at vil gå bra

alle store universitet har også bhg knyttet til studentene

Ellers så er du gravid og student så finnes det både muligheter og råd å få.
For det første kan barnefaren få veldig veldig mye av permisjonen, dere vil få alt fra 9-11 000 av Lånekassen, også i sommermnd, som foreldrestipend.
Sjekk ut moderne studieteknikk som har noen gulltriks i ermet om hvordan studere smart og ikke i uendelige timer og mnd, men kjapt og presist.
Jeg er sikker på at du klarer unge nr 4 og studere sykepleien
Jeg er sykepleierstudent selv og gravid med min første, så du vil nok ha litt mer på hjemmebane enn hva jeg har, men sykepleiestudiet er fantastisk moro, og jeg har troa på at om du vil dette nok, klarer du det lett