noen som har prøvd

Man bruker da ikke Ferbers til å venne de av met nattmat uansett? Var det avvenning fra mat du mente? Ferbers er barbarisk.. Stakkars unger.. Enig med deg der. Jeg la meg på sofaen i noen dager, også tok pappaen over de nettene det varte. Tilbød vann når hun våknet. Mammaen lukter mat og frister dem unødvendig. Så om mulig bør noen andre ta de om natta da. Hvor gammelt er barnet? Husk at de har behov for nattmat til de er minst 6 mnd, og skal ha etablert gode vaner med fast føde på dagtid før de ikke trenger nattmat mer. [:)] Lykke til med avvenning. 

Gutten min avvente seg selv..

Med jenta mi reiste jeg og sambo til syden en uke da hun var 1,5år...og når vi kom hjem hadde hun glemt hele puppen.[;)]

Beste rådet jeg kan gi er å legge det på et annet rom..lukter babyen deg, så vil den ha pupp. MYE enklere om det bare er pappa lukt å avvenne.

Hun er 8mnd nå..Har begynnt å vanne ut melken hun får på natt,men protesterer på det! Mener å ha hørt at noen har vannet ut mme mer og mer,da til slutt kun vann..
Har ikke noen som kan ta henne om natten,så må prøve selv. Hun er blitt flink å drikke kun vann på dagtid nå da[:)] 
Men det er vel sånn at når jeg først bestemmer meg for å kutte ut,er det viktig å ikke gi opp..
Hun spiser grøt til frokost og kvelds+middag.Frukt er hun ikke så glad i enda.

Håper vi klarer å kutte ut natt maten før hun blir så gammel da[:)]
Skal få flyttet henne på eget rom snart,får håpe det hjelper noe[:D]
Nå er det minst 3 ganger hun vil ha melk hver natt[:'(]

mmm...bruker hun smukk da du kan lure henne litt med?

Vi sluttet bare, og gikk over på vann. Nå var det egentlig ho selv som sluttet med puppen, trengte ikke noe avveninng der, men hun fikk noen flasker med mme ei stund

Nei,smokken vil hun ikke ta..Å er en bestemt frøken dette her[:-]

Sluttet med pupp på natta da hun var ca 6mnd fordi at hun våknet så ofte på natta. Men våkner endel enda..Hadde det bare vært 1 flaske hver natt hadde det vært greit,men slitsomt når det blir flere..[&:]

Back
Topp