Noen som har prøvd..

Nei, men de så veldig behagelige ut! Kjøpte et par "vanlige" mammabukser hos hm og HATER å bruke dem. Mulig det blir bedre når magen blir større (har kun brukt dem et par ganger fordi jeg ikke orker å gå med vanlige bukser som strammer på magen). De siger ned, så må gå og dra dem opp igjen hele tiden. Helt ubrukelige. Liker i det hele tatt dårlig bukser med stretch. Men kan jo ha noe med min fasong å gjøre kanskje, som er ganske "ubrukelig" den også:-) :-)

Nei, men de så veldig behagelige ut! Kjøpte et par "vanlige" mammabukser hos hm og HATER å bruke dem. Mulig det blir bedre når magen blir større (har kun brukt dem et par ganger fordi jeg ikke orker å gå med vanlige bukser som strammer på magen). De siger ned, så må gå og dra dem opp igjen hele tiden. Helt ubrukelige. Liker i det hele tatt dårlig bukser med stretch. Men kan jo ha noe med min fasong å gjøre kanskje, som er ganske "ubrukelig" den også:-) :-)
Tror det er veldig forskjell på hvordan buksene sitter på. Hos meg passet de "vanlige" mammabuksene fra HM veldig bra. Jeg blir også fort kald på magen, så jeg syns det er veldig godt med den varmen jeg kan få på magen ;-)

Nei, men de så veldig behagelige ut! Kjøpte et par "vanlige" mammabukser hos hm og HATER å bruke dem. Mulig det blir bedre når magen blir større (har kun brukt dem et par ganger fordi jeg ikke orker å gå med vanlige bukser som strammer på magen). De siger ned, så må gå og dra dem opp igjen hele tiden. Helt ubrukelige. Liker i det hele tatt dårlig bukser med stretch. Men kan jo ha noe med min fasong å gjøre kanskje, som er ganske "ubrukelig" den også:) :)

Liker heller ikke de buksene.. syns disse virker bedre - i alle fall en stund fremover til magen blir diger. Har litt lyst å prøve :)

Jeg kjøpte en svart, og den bare siger! Hater den. Men kjøpte en blå litt annerledes den sitter bra:)

Jeg gjorde ett forsøk på å prøve gravidbuksene i butikken på HM her om dagen. Tok med meg str 36 (som jeg vanligvis bruker) og str 38 inn i prøverommet. Tenkte jeg skulle begynne med den største først.
Da jeg omsider fikk den over foten og skulle dra den på meg, fikk jeg den ikke lenger opp enn til midten av låret, enda det var stretch i buksa. Trodde først jeg hadde sett feil på størelsen og tatt den mindre buksen, men det var 38 jeg stod å presset meg ned i. Jeg har aldri følt meg så "feit" i et prøverom noen gang, og det var skikkelig demotiverende. Etter min mening er ikke str 38 i nærheten av feit altså, så ikke tolk dette feil!.
Men må si jeg var kjapp med å få av meg buksa igjen! Ble så sur på meg selv at jeg nesten tok til tårene når hormonene kicka til. Ble ikke mer shopping den dagen..
Tror jeg holder meg til leggings og joggebukser til jeg finner motet til å prøve en gang til! :p Er ikke lett med disse svingningene ;)

Jeg gjorde ett forsøk på å prøve gravidbuksene i butikken på HM her om dagen. Tok med meg str 36 (som jeg vanligvis bruker) og str 38 inn i prøverommet. Tenkte jeg skulle begynne med den største først.
Da jeg omsider fikk den over foten og skulle dra den på meg, fikk jeg den ikke lenger opp enn til midten av låret, enda det var stretch i buksa. Trodde først jeg hadde sett feil på størelsen og tatt den mindre buksen, men det var 38 jeg stod å presset meg ned i. Jeg har aldri følt meg så "feit" i et prøverom noen gang, og det var skikkelig demotiverende. Etter min mening er ikke str 38 i nærheten av feit altså, så ikke tolk dette feil!.
Men må si jeg var kjapp med å få av meg buksa igjen! Ble så sur på meg selv at jeg nesten tok til tårene når hormonene kicka til. Ble ikke mer shopping den dagen..
Tror jeg holder meg til leggings og joggebukser til jeg finner motet til å prøve en gang til! :p Er ikke lett med disse svingningene ;)

Ja jeg synes også de er små i str! Har fått noen av en venninne i str 38 fra hm, litt forskjellige typer. En passet greit, en gikk på men ganske trang og to gikk ikkje i det hele tatt :-( skikkelig nedsig! Jeg bruker vanligvis 38, av og til 36... Har bare lagt på meg 2 kg til nå så tviler på det har noe med det å gjøre...

Ja! Jeg måtte opp 2 bukse str! Snakk om å ødlegge sjøltilliten på gravide. Hahahaha

godt det ikke bare er meg som synes de er små! Syntes det var så leit, for det hjelper ikke akkurat med selvtilliten når man som gravid kanskje føler seg litt rar i fasongen og litt større enn vanlig..haha:p

Jeg bruker str 36-38 til vanlig, og 38passer perfekt til meg i hm gravidklær. Gjort i alle svangerskap :)

Jeg har sli
..denne typen bukse?

http://www.hm.com/no/product/29283?...pt=Subdepartment_ladies&piaType=Large_picture

Gravidbukse fra hm, men en litt annen type enn de "vanlige". treggings heter de.

Syns de var ganske fine, og sikkert veldig greie å ha etter graviditeten også..

Jeg har et par som ligner veldig (lurer på om de ble kalt slim fit?). Jeg liker de veldig godt da de så godt som ser ut som vanlige bukser, men jeg slipper strammingen over magen :) Den siger litt mer enn vanlige bukser, men det er jo fordi vanlige bukser henger på bedre nettopp fordi de strammer over hoftene/magen.. Jeg blir ikke plaget av sigingen. Kommer sikkert til å kjøpe noen "tradisjonelle" mammabukser når magen har blitt større, tror ikke denne buksa egner seg like godt da. :)

Hmm... jeg har det helt motsatt! Bruker stort sett 36, men måtte ned i 34 for at den skulle passe.... og jeg har gått opp 4 kg!

Fikk sjokk her om dagen. Var så sykt lei disse hm buksene som virkelig ikke satt. Sa til meg seg, da betaler jeg litt mer og får en bukse som sitter. Kom til en butikken svangerskapet. Fikl den servicen og en bukse5 fra mamalisius ( eller hvordan jeg skriver det:p) 300 kr kostet den. MYE bedre en hm. Straming i livet så den faktisk sitter på kroppen. Super deilig og billig!

Back
Topp