Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Lurer på om det er noen som har forsøkt Shettles-metoden for å forsøke å unnfange et bestemt kjønn?

Misforstå meg rett, jeg tenker ikke at jeg ville bli skuffet om jeg ikke fikk et bestemt kjønn.. Jeg er bare nysgjerrig om noen har forsøkt og lykkes eller mislykkes.. Vi har ei flott jente fra før, og prøver nå på nr to, og jeg vil tro far i huset ville synes det var gøy med en gutt. Uansett vil et barn være en lykke, og vinn-vinn uavhengig av kjønn; enten får oppleve begge deler, eller sjarmen ved søstre og det praktiske med å ha alt av klær/leker fra nr én :)
 
Lurer på om det er noen som har forsøkt Shettles-metoden for å forsøke å unnfange et bestemt kjønn?

Misforstå meg rett, jeg tenker ikke at jeg ville bli skuffet om jeg ikke fikk et bestemt kjønn.. Jeg er bare nysgjerrig om noen har forsøkt og lykkes eller mislykkes.. Vi har ei flott jente fra før, og prøver nå på nr to, og jeg vil tro far i huset ville synes det var gøy med en gutt. Uansett vil et barn være en lykke, og vinn-vinn uavhengig av kjønn; enten får oppleve begge deler, eller sjarmen ved søstre og det praktiske med å ha alt av klær/leker fra nr én :)



Aldri hørt om den før, hva går den ut på?
 
Jeg synes dette er interessant! Litt sprøtt hvis det kun er tilfeldig?
Screenshot_20200629-224828_Jodel.jpg
 
Me hadde sex rundt eggløsning denne gangen og er spent på om det viser seg å være gutt. Har to jenter fra før, så vil si ønske om gutt er en smule større denne gangen.
Fikk positiv eggløsningstest 1.august som vil eggløsning skjer innen 20-48 timer etterpå, vi la inn aksjer på morgenen 2.august. Og fikk negativ test igjen 3.august. Så er litt spent på om det blir gutt denne gangen eller ei til jenta.
 
De første to var uplanlagt, ble to snupper. Nr 3 og nr 4 var planlagt, og la inn aksjer ved positiv el-test. Ble gutter. Vet dog ikke om det er tilfeldig eller ikke:rolleyes:
 
Sprøtt hvis det faktisk er sånn? Virker som at metoden du viser til er for å få jente

https://www.google.com/amp/s/www.mi...s/parents-welcome-first-baby-girl-9730068.amp

Jeg har hørt om det å ha sex samtidig med eggløsning for å få gutt, men prinsippet er vel det samme likevel.

De første to var uplanlagt, ble to snupper. Nr 3 og nr 4 var planlagt, og la inn aksjer ved positiv el-test. Ble gutter. Vet dog ikke om det er tilfeldig eller ikke:rolleyes:

Sprøtt hvis det ikke er tilfeldigheter! o_O

Selv traff vi EL og fikk gutt (men mista han)
 
Sprøtt hvis det faktisk er sånn? Virker som at metoden du viser til er for å få jente

https://www.google.com/amp/s/www.mi...s/parents-welcome-first-baby-girl-9730068.amp

Jeg har hørt om det å ha sex samtidig med eggløsning for å få gutt, men prinsippet er vel det samme likevel.



Sprøtt hvis det ikke er tilfeldigheter! o_O

Selv traff vi EL og fikk gutt (men mista han)

Uff, det gjør meg ordentlig vondt å høre dere mistet gutten deres:( Helt forferdelig:sad002 Sender deg en stor klem:Heartred
 
Uff, det gjør meg ordentlig vondt å høre dere mistet gutten deres:( Helt forferdelig:sad002 Sender deg en stor klem:Heartred

Takk :Heartblue Jeg skrev det ikke for oppmerksomhet eller noe, jeg bare orker ikke at noen i forumet tror jeg har levende barn fra før nå som vi prøver igjen. Kanskje det blir gutt igjen, for vi legger inn aksjer slik at vi uansett treffer eggløsning nå :laughing002
 
Takk :Heartblue Jeg skrev det ikke for oppmerksomhet eller noe, jeg bare orker ikke at noen i forumet tror jeg har levende barn fra før nå som vi prøver igjen. Kanskje det blir gutt igjen, for vi legger inn aksjer slik at vi uansett treffer eggløsning nå :laughing002

Nei, selvsagt ikke. Får bare så innmari vondt i hjertet, og føler sånn med dere som er så ufattelig uheldige å mister barnet deres:sad015 Dypt urettferdig:( Sender gravidstøv i tonnevis din vei:Heartred
 
Er ikke så godt kjent med denne metoden, men jeg tenker at selvom man har sex eggløsningsdagen ligger det muligens «jente sædceller» fra tidligere av om man har hatt sex noen dager før også ? Siden de cellene er mer levedyktige enn «gutte sædceller»... med mine 2 gutter har de kommet til verden med regelmessig sex :hilarious:
 
Førstemann var ikke planlagt, men jeg vet han ble unnfanget dagen før planlagt eggløsning (jeg kjenner eggløsning og hvilken side egget kommer fra.. har også i flere år ført i FLO når mensen kommer), neste har vi bare på morsomt prøvd et par dager før eggløsning for å se :) Dette er en uke siden, så har ikke fått positiv testen en gang.. PP1 :)
 
Vi har også jente fra før og har lyst på ett barn til! Gjerne en gutt fordi det er gøy med en av hver, så tenker vi «prøver» på det og blir det en jente til er det også fantastisk! Nettopp vært gjennom en MA så virkelig lært at så lenge man er heldig nok å få ett friskt barn til er det amaze, men det hadde vært gøy med en av hver :happy: Har begynt å Google litt og det finnes jo masse kjerringråd for å få et bestemt kjønn så vi kommer vel til et par ting for gøy!
 
Back
Topp