Noen som har prøvd doppler?

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hei har bestilt meg angelsound mini og lurte på om noen som har prøvd en doppler før og hvor tidlig hørte dere hjertelyd? :)

jeg har kjøpt men blir sikkert å prøve fra 9 uker ca.ikke brukt før

Eg lånte av ei vennine. Funka fint det :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Fra veke 11... Men var veldig vanskelg å finne, så viss du er av den nervøse typen bør du ligga unna til rundt veke 15 ;)

❤️Gutt Februar 2014❤️
ahaa men da vet jeg det :P

Sniker fra april. Jeg har funnet hver gang jeg har prøvd fra uke 10.5, men nå vet jeg sånn ca hvor jeg skal lete. Tok tid første gangen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

kjøpte fra angelsound,viser ikke hjerteslag digitalt.men tror den holder til mitt bruk:)

kom forresten innen 2 dager i posten

Uke 9 hørte vi hjertelyd for første gang sist :-) Så kommer nok til å begynne å lete rundt den tid denne gangen også.

Tips når dere finner hjertelyden er å telle ti på hver finger i et minutt. Da er det enklest å holde styr på den raske rytmen ;-)

Ja, jeg hadde en men den ble lånt ut i hytt og pine og nå er det visst ingen som har den :confused::mad: Skal ha ny! Hørte lyd første gang i uke 13 :) Var veldig deilig å ha de dagene jeg ikke hadde følt meg så veldig gravid, eller bare ville høre den deilige lyden. Var sååååå mange som mente at jeg kom til å høre på hver dag og at det ble som en mani men det er bare bullshitt! Den ble ikke brukt så veldig mange ganger, men var verdt de 1100,- eg betalte for den da.

kjøpte fra angelsound,viser ikke hjerteslag digitalt.men tror den holder til mitt bruk:)
Viser heller ikke digitalt på min, men er jo bare å telle selv :p

Ja, jeg hadde en men den ble lånt ut i hytt og pine og nå er det visst ingen som har den :confused::mad: Skal ha ny! Hørte lyd første gang i uke 13 :) Var veldig deilig å ha de dagene jeg ikke hadde følt meg så veldig gravid, eller bare ville høre den deilige lyden. Var sååååå mange som mente at jeg kom til å høre på hver dag og at det ble som en mani men det er bare bullshitt! Den ble ikke brukt så veldig mange ganger, men var verdt de 1100,- eg betalte for den da.
Så kjipt at den ble borte :/ nå må du ha den for deg selv :)

min kostet 400 ca

hadde angle sound sist gang. fant det rundt uke 11 mener jeg. har kjøpt denne gang på ebay men aner ikkw hvordan den er

Back
Topp