noen som har perser katt?

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
hvordan er de? mye jobb med de?

Pappaen min har en halv perser, sæææær som fy. Grinete og utrolig nydelig i utseende!

Vi hadde perserkatt i 12 år da jeg var liten. Det var verdens herligste pus! Det er virkelig pusekatter med personlighet! Vi hadde en kastrert hannkatt som likte å være ute, så det var jo litt jobb med pelsen på vinter'n, men om det er en innepus så blir jo ikke det et problem. Han gikk aldri lenger enn at han hørte når vi ropte på han hjemmefra og han fulgte oss ofte en liten bit på skoleveien. [:D]
Go'e pusen min! [:)]

ORIGINAL: Carta

Vi hadde perserkatt i 12 år da jeg var liten. Det var verdens herligste pus! Det er virkelig pusekatter med personlighet! Vi hadde en kastrert hannkatt som likte å være ute, så det var jo litt jobb med pelsen på vinter'n, men om det er en innepus så blir jo ikke det et problem. Han gikk aldri lenger enn at han hørte når vi ropte på han hjemmefra og han fulgte oss ofte en liten bit på skoleveien. [:D]
Go'e pusen min! [:)]
så kos., ja de har jo litt av en personlighet
[:)]
vi har tenkt å ta over en perser. som er 3 år gammel, gutt. men vil vite om det er veldig mye jobb med de osv. de er jo så herlige. [:)]

[:)]

vi har hatt 2 persere....... er litt jobb for å holde pelsen fin. Den ene som vi hadde hatet å bli børstet så der ble det hele tiden floker, men den andre syns det var kjempestas og la seg ned på rygg og malte så det ble jo bare en kosestund.[:)] De er utrolig sære dyr, men er veldig kosete og snille. Absolutt kjempesøte katter.

Back
Topp