noen som har peiling?

MarcusMamma

Forumet er livet
marcus får får tran hver kveld og av og til kommer det like for ut som inn så vis jeg ikke er kjapp nok med papiret så renner det ned på håndkle og vasker og vasker det men går jo ikke vekk verken flekk eller lukt. noen som vet om det går ann og få vekk?

Ja det der er utrolig frustrende! Av den grunn er jeg faktisk veldig lite flink til å huske å gi Leon tran... (Skal skjerpe meg..).

Vasker med neutral vaskepulver som er parfymefri, og da sitter jo tran lukten igjen i klærene selv etter vask. Og så kommer det gule flekker som jeg heller ikke klarer å fjerne...

han får hver kveld men må gi ahn i sprøyte og det meste spytter han rett ut igjen frister lite og gi men føler eg må..
utrolig plsgsomt med den lukten over alt. har lært og ta av han alt av klær ihvertfall men  måtte noen klesplagg til først. (typisk de var hvite)

Leon skal plukke på absolutt alt nå, så når jeg kommer med sprøyten med tran i, så spruter han enten alt inn i munnen selv eller utover klærene sine før jeg får sukket fra meg...

Å ta av alle klærene var jo ikke dumt. Men fortsatt et problem når han gulper og slikt etterpå.
Har vurdert å gå over til d-vitamin dråper, selv om hs ikke er så begeistret for det.
Skal sikkert også begynne med grøt snart, så da kan man jo ev lure tranen oppi der...

ORIGINAL: *Christy*

Leon skal plukke på absolutt alt nå, så når jeg kommer med sprøyten med tran i, så spruter han enten alt inn i munnen selv eller utover klærene sine før jeg får sukket fra meg...

Å ta av alle klærene var jo ikke dumt. Men fortsatt et problem når han gulper og slikt etterpå.
Har vurdert å gå over til d-vitamin dråper, selv om hs ikke er så begeistret for det.
Skal sikkert også begynne med grøt snart, så da kan man jo ev lure tranen oppi der...

tviler på eg får grøten ned vis det e tran oppi, han vil kunn ha grøt vis eg moser banan oppi så tror ikke det blir så populært..
må holde hånden hans så ikke de går rett inn i munnen med masse tran. '(ikke bare bare med disse små) hehe..
har lurt på sånne dråper og men vet ikke om eg tørr si det til hs vet ikke om eg tørr og fortelle om grøten en gang de e vist GANSKE negativt til sånn :( har flere venninner som har advart meg mot og si det..

dårlig att det skal være sånn, e jo opp til hver enkelt foreldre det..

jeg lærte atter jeg fikk førstemann..alle disse flekker og den vonde lukten..
derfor bruker jeg d-dråper til Ida.. kan jo puttes i alt barnet spiser/drikker[:)]

Aha, der har jeg tips[:D][:D][:D], Lest i foreldre og barn bladet.
Leg det hele i ZALO med varmt vann, men så snart som mulig. Zalo løser fett i tran, så etterpå blir det lett å vaske ut hele flekken.[:D]

bruk d-dråper,tran går ikke vekk på klær[:'(]

Zalo eller noe annet oppvaskmiddel funker her![:D]

Back
Topp