Noen som har peiling?

Prøver21

Lykkerus <3
vi skal sette inn egg i natulig syklus - FER
Har aldri gjort dette før. Fikk mensen nå 25/7 og klinikken åpner ikke før 5/8.
Er da på dag 12 i syklusen, Er det da forsent? eller klarer vi det akuratt?
Blir helt sprø av alt dette!!
Håper noen der ute har peiling på det ;)

Eg blei gravid i april/mai når eg prøvde FER i naturlig syklus for 1. gong:) Satte riktignok el.sprøyte likevel då eg ikkje har naturlig el kvar mnd. Du kan nok absolutt rekke innsett etter dag 12 i syklusen. Litt etter kor lange syklusar du normalt har, men rekner med det skal gå bra. Masse lykke til!

En normal syklus er på ca 28 dager. Men nå var den 2dager forsinket derfor vi håper å rekke d nå så vi slipper å vente enda lengre. Jeg skal ikke ta noen medisiner, det stresser meg også litt... Fikk beskjed om at jeg skulle ta noen el tester.. når begynner jeg med dette?

jeg skal ha fryseforsøk i normal syklus... jeg får beskjed om å ta EL tester fra dag 12, og når jeg får utslag på den så skal jeg ringe dem, og har innsett 3 dager etterpå (hvis det treffer helg så blir det avbrutt)

Jeg fikk beskjed om å teste fra syklusdag 12, ringe inn når EL-testeb blir positiv. Innsett 3-4dager etter positiv test.
Lykke til :)

okei tusen takk for svar :) hvilken dag var dere på ultralyd da?

åå? i brevet fra haugesund stå d at jeg skal på ul på dag 10 - 11...

åå? i brevet fra haugesund stå d at jeg skal på ul på dag 10 - 11...

ja man blir ikke klok.. virker ikke som om sykehusene gjør ting likt...det er og litt frustrerende

Jeg var på syklusdag 9-11 mener jeg å huske..

Back
Topp