Noen som har peiling på bil??

ORIGINAL: avelilith

Hæææ`??? 4 (FIRE) liters motor???? Grøss å gru, tørr ikke tenke på utgiftene deres da..... ja det var drøyt!!! Skulle dere ikke bare selge den igjen??? Jeepen altså?

Så gøy at du fikk tak i mekkekompisen og at han kunne begynne så fort! [:D] Du får fortelle åssen det går med lille Golfen deres da [:D]

Spennt!!! Håper at alt går bra og at det er fort unnagjort. Hvis mekkekompisen er flink så er det jo kanskje bare en 2-3 dagers jobb?!?!?!? [:D]

Jepp, 4 liters motor på beistet! :O Vi trodde jo først det var diesel, men neida.. bensin utgiftene er som sagt helt syke.. :( eneste grunnen til at vi har den bilen er fordi vi fikk kjøpe den så grisebillig. Men jeg blir nok å selge den jeepen ja! Blir jo å gå i pluss uansett, så jeg er egentlig fornøyd sånn sett [:D]

ja, jeg håper det går kjempefort unna! Savner lille råtne golfen min [:)] blir sikkert å lage en egen hurra tråd når den er ferdig! [:D]

og ang. biltema så har jeg nå vært fornøyd med alt jeg har handla der. også har jeg en kompis som jobber der som jeg stoler på :)

Back
Topp