Otto Elsker forumet 23 Sep 2010 #1 Eikeparketten jeg har i stua har plutselig blitt så innmari glatt, er jo farlig for alle uten sko. Hva må til for å få den normal igjen??
Eikeparketten jeg har i stua har plutselig blitt så innmari glatt, er jo farlig for alle uten sko. Hva må til for å få den normal igjen??
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 23 Sep 2010 #2 hmm..ikke godt å si?? hva vasker du det med?? ka nvel bli glatt av feil type såpe kan jeg tenke meg.
Otto Elsker forumet 23 Sep 2010 #3 Har brukt en lett fuktet klut med grønnsåpevann( brukt dety bestandig, selv om man kanskje ikke bør bruke grønnsåpe på parkett) prøvde meg på spray og mopp jiff i går, men hjalp ikke stort. Ble seigt i en times tid så like glatt igjen [&:]
Har brukt en lett fuktet klut med grønnsåpevann( brukt dety bestandig, selv om man kanskje ikke bør bruke grønnsåpe på parkett) prøvde meg på spray og mopp jiff i går, men hjalp ikke stort. Ble seigt i en times tid så like glatt igjen [&:]
*Ønskebarnet* Forumet er livet 24 Sep 2010 #4 Har jeg aldri hørt om, er det ett område du har ikke sølt noe der da ? hm desverre ingen løsning til deg
Har jeg aldri hørt om, er det ett område du har ikke sølt noe der da ? hm desverre ingen løsning til deg
Otto Elsker forumet 25 Sep 2010 #5 Nei har ikke sølt. er absolutt hele dritten som er blitt glatt[:@]