Noen som har pcos og brent cyster vekk?

Nicoline90

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Noen her med pcos som har fått brent vekk cystene? Ble symptomene på pcos bedre? Har mange cyster på eggstokkene, den ene eggstokken er 2,4 cm å den andre 4,5 cm. Sliter med helt ekstreme el smerter fra trusekanten, opp over hoften og i ryggen når el kommer :hungover: Vurderer å høre om jeg kan få en vurdering, eller er det kanskje mer plager hele syklusen som må til for å overhode få det?
 
Ja, men ble dessverre lite varig effekt. Bedre akkurat der og da, men tilbake til normalen raskt. Måtte ha IVF.
 
Fikk ikke brent vekk fordi jeg var for stor til at hun klarte å utføre jobben. Men jeg ville gjort det om jeg fikk sjansen. Selv om det ikke er langvarig effekt, så er det jo litt effekt rett etterpå, og da kan man jo være heldige å få til blinkskuddet! Nå vet jeg ikke helt hvordan de gjør dette i dag. Da jeg skulle få det gjort så var det bare kikkhullsoperasjon, så var jo egentlig veldig enkelt å greit, om hun ikke hadde vært så lettskremt av fett... Tror hun var redd det skulle være smittsomt :eek: I dag er det kanskje ennå lettere. men det vet jeg ikke. Vet bare at nå kan de sjekke tette EL uten engang kikkhullsoperasjon!
 
Jeg skal inn på sykehus til vurdering om å fjerne cyste pga smerte. Den er nesten 7 cm. Har ikke pcos da, som jeg vet om.
Siden du har så ubehag så må de vurdere hva som kan gjøres. Kan ikke ha det slik :Heartred
 
Back
Topp