Noen som har passat her?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Har dere prøvd 2 seter i baksete og en person sittende i midten?
Er det plass og hvilket sete har dere da?

hadde britax multitech og acta graco et eller annet med en 2åring oppi - og en voksen i midten.. det var ikke det beste hun hadde vært med på, men må man så må man.. [8D]

Har Passat, men ikke prøvd. Passat er blant de aller romsligeste stasjonsvognene som er, så jeg vil tro det går helt greit. Jeg plukket ut den bilen nettopp pga. plassen [:)]

Har multitech bakovervendt og maxi cosi rodi XR, og det er ganske så trangt i midten.

Det går, men det er jo ikke kjempegod plass da[:)]

Passat er mindre enn mange andre stasjonsvogner som volvo v70 og ford mondeo så jeg er litt skeptisk men håper det går. Blir uansett for det meste småturer. Kanskje 10 mil max 1 gang i året!

ORIGINAL: Sweetpea

Passat er mindre enn mange andre stasjonsvogner som volvo v70 og ford mondeo så jeg er litt skeptisk men håper det går. Blir uansett for det meste småturer. Kanskje 10 mil max 1 gang i året!

den er like stor i bagasjen som v70...

Vi har prøvd et akta graco cosmic (bakover), et akta graco rally-sport (forover beltestol) og et akta graco logico s med base.  ( for å se om det blir plass til alle barna når sistemann kommer[8D] )
Hadde da basestolen i midten, og det var grei plass til det. Vil jo da tro at man skal kunne få et menneske i midten også [:)]

Back
Topp