Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Hva pakket du/dere?Fødebag står klar, pakket den nå i uka Har termin 14.februar.
Tusen takk for tips. Mye å huske på
Haha, lurer på om vi pakker lett, eller om du/dere kommer veldig forberedt. Har dere lang reiseveg?Mannen har pakket egen sekk med klær og toalettsaker, nødladere til telefoner, kamera og lader til kamera pluss noe snacks til å holde meg i gang og flasketermos til vann. Helsekortet har jeg liggende på bagen så jeg ikke skal glemme det. Jeg og babyen har egen bag:
- 4 ammetopper (singlet)
- 3 joggebukser
- 2 ammebh (en til badekar om det blir aktuelt)
- 4 truser (håper det holder da sykehuset også har)
- 3 par sokker og 2 par ullsokker
- 2 cardigans
- toalettsaker
- ammeinnlegg, både i ull og engangs
- vitamintilskudd
- purelan
- multimam kompresser
- varme tøfler
- crocs til å dusje med
- nattbind til hjemreise
- ullpledd til babyen
- hentesett (hjemmestrikket bukse, jakke og lue)
- 4 stk body (ull)
- 1 ullstrømpebukse
- 1 lue i bomull
- 2 par klorevotter
- 3 bukser
- 2 pyjamas (ull)
- 3 par sokker
- 3 siklesmekker
- 1 kosebamse
Har også med stelleveske i tilfelle det trengs på veien hjem med noen bleier, salve, håndsprit, rangle, våtservietter, håndkrem, tissekladd (til meg i tilfelle vannet går på vei til sykehuset så jeg kan sitte på i bilen, haha), noen gulpekluter.
Tror det var alt Vårt første barn og første gang jeg pakker sånn så er mulig at jeg har glemt noe, pakket for mye eller har feil antall osv.
Nei, har 40-50 minutter, spørs helt på føret. Nå er det mye snø.Haha, lurer på om vi pakker lett, eller om du/dere kommer veldig forberedt. Har dere lang reiseveg?
Lykke tilVi har pakket fødebaggen og det er vi virkelig glad for. Fødselen skal igangsettes i morgen, 3 uker før termin, hehe.
Skjønner. Vi har 20min, men nok med snø i Trheim vi mangler vel kun div salver, og stasj til babyen, ellers kunne vi vel ha åpnet en egen Barnas hus avd og drevet utsalgNei, har 40-50 minutter, spørs helt på føret. Nå er det mye snø.
Takk skal du haLykke til
Vi bor på Stjørdal Hehe, det samler seg opp mye ting og tang ja!Skjønner. Vi har 20min, men nok med snø i Trheim vi mangler vel kun div salver, og stasj til babyen, ellers kunne vi vel ha åpnet en egen Barnas hus avd og drevet utsalg
Ja, da er ikke snø et ukjent fenomen for dere heller hehe. Det gjør det helt sikkertVi bor på Stjørdal Hehe, det samler seg opp mye ting og tang ja!
Pakket for et par uker siden. Har termin 07.02.
Jeg synes ofte det ser ut til at folk pakker veldig mye klær, så jeg håper ikke jeg pakker for «lett» (førstegangs). Har ikke plass til mere i baggen min jeg hehe. Men ellers bor vi 15 min fra sykehuset hvis vi trenger noe ekstra
Har pakket:
I et nett i bilen i bilsetet ligger et hentesett og ullteppe
- Helsekort osv
- 1-Amme BH
- 2 ammetopper
- Ammeinnlegg, engangs og ull
- 1 Joggebukse
- 1 Lang cardigan
- 1 Kimono
- Tøfler
- 3 par sokker
- 3 gode truser
- 1-Kjole + strømpebukse til hjemturen
- Et skift T-skjorte, bokser og sokker til mannen
- Toalettsaker (såper, hårstrikk, leppepomade, tannkrem, tannbørster, såpe) + nattbind
- En stor sjokoladeplate og litt snacks
- Camelback drikkeflaske
- Kompaktkamera
- Ørepropper
- Bose høretelefoner
- Mobillader
- 3 sett klær til baby (bodyer, strømpebukse, sokker)
- Pysj til baby
- 2 luer til baby
- En liten maskot hehe