Noen som har oversikt ?

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Synes det er trist å se at det er så mange som har falt av lasset :( men er det noen som vet hvor mange som har meldt seg ut ?

Nei, jeg tror noen har forsvunnet i stillhet også? Eller at de bare ikke er aktive, kanskje. Men det har vel i alle fall vært 2-4 stykk som har sagt fra, har det ikke?

Nei, jeg tror noen har forsvunnet i stillhet også? Eller at de bare ikke er aktive, kanskje. Men det har vel i alle fall vært 2-4 stykk som har sagt fra, har det ikke?
Ja var noe sånt jeg også trodde , følte bare det var en del som hadde forsvunnet :/

Mulig det er fordi generelt flere får juli-barn, men før MA'en min var jeg medlem på juliforumet og det var veldig mye mer aktivitet på det forumet enn dette. Kanskje fordi det er tidlig enda også. Jeg syntes ihverfall det var litt trist å knytte seg til folk på forumet for så å måtte forlate i uke 14 :( men har en god følelse denne gangen. Håper det blir mer action her inne etterhvert også :D

Jeg er en sånn som ikke er spesielt aktiv hele tiden, men jeg er heldigvis ikke forsvunnet! Det kan jo være flere som meg!

Vi må generelt bare bli flinkere å skravle vi som er her :D vi blir jo fler og fler og noen venter mange uker før de melder seg inn ;)

Jeg er også litt til å fra. Skal prøve å følge med og ta de som mister bort fra terminlista. Men dere kan godt hjelpe meg *surrehue* ;)

Mulig det er fordi generelt flere får juli-barn, men før MA'en min var jeg medlem på juliforumet og det var veldig mye mer aktivitet på det forumet enn dette. Kanskje fordi det er tidlig enda også. Jeg syntes ihverfall det var litt trist å knytte seg til folk på forumet for så å måtte forlate i uke 14 :( men har en god følelse denne gangen. Håper det blir mer action her inne etterhvert også :D
Desember er vel den måneden med færrest fødte barn i Norge. Så kommer en boom i januar og februar av de som planlegger og treffer på et av de første forsøkene, det samme i juni/juli/august. Men vi skal nok få skravla oss til skjult snart håper jeg :) :)

Jeg merker på meg selv at jeg er litt tilbakeholden pga MA tidligere og vil ikke involvere meg helt foreløpig fordi jeg er redd det skjer igjen. Jeg var med i septemberforumet tidligere og var veldig aktiv der, var bla. jeg som tok meg av terminlista.

Denne gangen er jeg innom en bitteliten tur hver dag eller annenhver dag bare for å titte :) ser jeg at noen blør eller har mistet scroller jeg raskt videre fordi det vekker mange vonde minner fra da jeg mistet selv for 2 mnd siden. Kanskje egoistisk og si, men det skremmer meg.

Ettersom jeg har lest fra dere andre er der mange som har hatt aborter tidligere så kanskje det er flere som meg som holder litt igjen foreløpig? :)

Jeg merker på meg selv at jeg er litt tilbakeholden pga MA tidligere og vil ikke involvere meg helt foreløpig fordi jeg er redd det skjer igjen. Jeg var med i septemberforumet tidligere og var veldig aktiv der, var bla. jeg som tok meg av terminlista.

Denne gangen er jeg innom en bitteliten tur hver dag eller annenhver dag bare for å titte :) ser jeg at noen blør eller har mistet scroller jeg raskt videre fordi det vekker mange vonde minner fra da jeg mistet selv for 2 mnd siden. Kanskje egoistisk og si, men det skremmer meg.

Ettersom jeg har lest fra dere andre er der mange som har hatt aborter tidligere så kanskje det er flere som meg som holder litt igjen foreløpig? :)
Skjønner jo at det er en del som gjør sånn , etter jeg hadde en sa vil jeg heller ikke lese alle de trådene der de mister og blør , men synes det er synd at det har falt av så mange :/

Det synes jeg er dumt. På fb er det ikke like lett å være anonym for de som ønsker det.

Last edited by a moderator:
Back
Topp