Noen som har opplevd...

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Stikkende/sviende smerte i nedre del av magen? Jeg har hatt det noen ganger den siste uken og syns det er veldig ubehagelig. Kan ofte komme etter kynnere, og når det gir seg blir det utrolig til liv på bebisn :p

Har en del smerter i ligamentene til tider (eller hva det kalles), og det kan vel kalles stikkende. Og det er hvertfall skikkelig vondt :-P
Kommer dessverre mest ved shopping og sex :-P

Får vondt nederst i magen når jeg går tur, føles nesten som "sting", men på feil plass :P
Legen sa det nok er en form for ligamentsmerter/kynnere

Får bare vondt i magen ved brå bevegelser, spesielt mens jeg har kynnere!

Jeg lurte nesten på om jeg hadde fått blærekatar uten smerter ved tissing. Men syns det var litt rart så gikk ikke til legen.
Det har gitt seg nå i ferien, så det kom kanskje fordi jeg ikke slappet av nok?

Jeg lurte nesten på om jeg hadde fått blærekatar uten smerter ved tissing. Men syns det var litt rart så gikk ikke til legen.
Det har gitt seg nå i ferien, så det kom kanskje fordi jeg ikke slappet av nok?
Får håpe ikke det var en urinveisinfeksjon da, det kan jo spre seg til nyrene også! Men det merker du jo ihvertfall!

Får håpe ikke det var en urinveisinfeksjon da, det kan jo spre seg til nyrene også! Men det merker du jo ihvertfall!

Når jeg har hatt urinveisinfeksjon så har det kommet med ett smell. Så har ikke vært noen tvil.
Første gangen jeg hadde det smalt det rett opp i nyrene, og da var det så vondt at jeg ikke klarte å gjøre rede for meg...

Stikkende/sviende smerte i nedre del av magen? Jeg har hatt det noen ganger den siste uken og syns det er veldig ubehagelig. Kan ofte komme etter kynnere, og når det gir seg blir det utrolig til liv på bebisn :p

Jeg hadde så sinnsyke smerter nederst midt i magen og det viste seg å være urinveisinfeksjon. Om det ikke gir seg så ville jeg sjekket det ut..

Jeg har slitt med uvi hele svangerskapet. Ikke vondt når jeg er på do, men har magesmerter innimellom. Jeg hadde nok levert en urinprøve til legen.

Jeg har time til legen denne uka, så jeg får ta med en urinprøve. Håper det bare er sånn ligamentsmerter

Back
Topp