Noen som har opplevd lignende....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Har hatt en del ryggsmerter nederst i ryggen og øverst på rompa i hele svangerskapet, de siste dagene har smerten flyttet seg til venstre rompe, under rumpa, nedover låret, kneet(!!) og under foten.. Er som om noen vrir om inni beinet, og kneet er som om noen har sparka i det...
Når jeg går er det akkurat som om jeg har ei giga betent kvise på og under rompa, men ingenting der :p Og dette startet sånn plutselig, uten verken trening, fall eller noe annen uvanlig aktivitet...
Noen tips til hva dette kan være?! Erfaringer??
Håper jo virkeli det bare går over av seg selv, bruker som regel gjøre det med meg så :p

Sent from my iPad using BV Forum

Aner ikke jeg men vil tro dette er normalt :-p har hatt smerter i ben, rompe, lår osv siden uke 12. Samt ved side av mye smerter i korsryggen og bekkenet :-p men det er bare meg. Det kommer og det går :-) stråler ut på en måte!

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg har det sånn av og på og det kommer av at jeg har bekkenlåsning..... hoftemuskulaturen er litt trang så når bekkenet naturlig skal løsne jobber hoftemuskulaturen i mot....

Høres i grunn som bekkenløsning eller låsning. :confused:

Ta det opp med legen din eller JM. Svømming/bad er fin trening for slikt :) Mulig fysioterapi kan hjelpe. En henvisning fra legen så blir det ikke så dyrt.:)

Tusen takk:) Bestillt meg time til lege idag, så jeg høre :)
Hjerteli takk igjen og ha en fin mandag:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde denne type smerte da jeg gikk med datteren, men det var fordi jeg hadde 3 prolapser i ryggen på den tiden :/

Ville testet kiro el Naprapat og sjekket for låsninger..

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp