Noen som har opplevd det samme?

Millamor2015

Andre møte med forumet
Er 23 uker på vei, trenger jeg å være bekymret?
Har bare kjent litt bobling idag. Kan hun kanskje ha snudd seg?
Har gjort alt for å få kjenne at det ikke er noe galt der.
Kjenner noen små ting nederst ved magen/ over tissen.

Oi Beklager. Det andre jeg skrev kom ikke med.

Hun har vært veldig aktiv I det siste... men siste 3 dagene har jeg kjent lite der inne...

Tror det er fra uke 28 at du skal kjenne liv daglig :)

Nå kan fosteret ha snudd seg og ligge sånn at du ikke kjenner det så godt. Det positive er jo at du kjenner noe :)

Tusen takk for svar :) blir så bekymret å redd.
Men tror ikke jeg skal tenke så mye på det egentlig.
Det var godt å høre :):)

Noen dager er det stormende jubel der inne imens andre dager er det roligere. Slapper nok bare av eller ligger annerledes :)

Vi er inne i en roligere periode her også. Tidligere har jeg kjent skikkelige spark, men nå kjenner jeg mest bobling (nesten så jeg tror det bare er tarmene mine av og til :P). Tenker at han bare har snudd seg, boblingen er liksom nedover, så tror han ligger og sparker nedover i bekkenet, og sikkert bakover også, da kjennes det jo dårlig :) Synes godt han kan snu seg andre veien igjen snart altså, savner skikkelige magespark!

Vært en rolig dag her også. Man blir jo avhengig av å kjenne liv hele tiden. :rolleyes:

Hehe.. idag er det fest nede i magen. Så jeg trenger ikke å bekymre meg for lille Jenta ♡
Menmen blir det ikke ofte sånn da jenter ? :) bekymrer seg litt mer enn en trenger.

Er vel fra uke 25 man bør kjenne noe hver dag, sa jordmor på oul, jeg kjenner noe hver dag nå, men kjente ikke noe før uke 20. Nå er noen dager roligere i magen, mens andre er det masse masse liv, så tror de små enda har stor plass å snu og vri seg på, desuten vokser de jo ganske mye uke for uke nå, så snart er det vel enda mer :)

Jeg har blitt fortalt at hvis bebisen ligger vendt mot ryggraden, så kjenner man det ikke så godt. I hvert fall ikke i disse ukene.

Jeg var litt "stor i kjeften"... nå er det min tur til å være bekymret. Har hatt to, tre rolige dager hvor jeg nesten ikke har kjent noe. Greit med en dag, men flere er ikke så greit... :nailbiting:

Off, jeg skjønner deg veldig godt... Jeg drakk masse is kaldt vann etter jeg skrev dette innlegget, og da kjente jeg hun sparke med engang.
Men jeg pratet med jordmor ang dette, og hun sa de snur seg litt osv. Hun/han har nok bare snudd seg litt.
Blei overbekymret selv. Men snart vil du merke hun/han ♡

Off, jeg skjønner deg veldig godt... Jeg drakk masse is kaldt vann etter jeg skrev dette innlegget, og da kjente jeg hun sparke med engang.
Men jeg pratet med jordmor ang dette, og hun sa de snur seg litt osv. Hun/han har nok bare snudd seg litt.
Blei overbekymret selv. Men snart vil du merke hun/han ♡
Ja,jeg prøver meg på is (har jo dilla på saftis uansett.. hehe). Da pleier det å bli liv, men nå er det så stille. Ligger sikkert bare en annen vei, men man bli jo helt tullete i hodet.

I kveld har det vært høy aktivitet! :D *puster lettet ut* Kanskje jeg spiste så mye mat i helgen at det ikke var plass til å røre seg.. haha

Back
Topp