noen som har noen tips??

babynusse87

Elsker forumet
andrea er fryktelig tørr på kroppen.. har virkelig prøvd å smøre med alt men hjelper ikke stort.. noen som har opplevd det samme??

alf er og veldig tørr, på den ene puppen faktisk :P har prøvd å smøre med acreme, men den forsvinner jo bare fordi han veiver så fælt, så nå tok jeg på masse krem og et plaster over :P

Har du prøvd olje? [:)] Vi fikk en hjemmelagd massasjeolje da vi var på babymassasjekurs, den er skikkelig god! Tror den var basert på rapsolje, er visst mer fuktighetsgivende enn vanlig babyolje (siden det ikke er parfyme osv i den) [:)]

Tobias har samme problemet. Vi bruker olje når han bader og lar han luft-tørke[:)] Og ellers bruker jeg en skikkelig fet hudkrem på han. Er ikke bra ennå, men regner med det tar litt tid...

Brage var kjempetørr og hadde noe eksem. Ble anbefalt av ei veninne som jobber på apoteket å bruke a-derma ex-omega serien. han ble bra[:)] smører morgen og kveld.

weleda body creme er super!

bade sjelden og a-derma krem fra apoteket
(smøre 2 ganger hver dag)

William var også veldig tørr, men vi brukte bare babyolje, så ble det bra [:)]

har brukt den derre dr.greve allround creme eller hva den heter...den fungerte supert! 

Vi har babyolje i badevannet [:)] Jeg synes natusan sin er bedre enn dr. Greve [:)]

Back
Topp