Noen som har noe erfaringer?

Litenherlighet

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne2017
Marshmallows 2022
Jeg har egentlig meldt meg ut av Mars gruppa da jeg startet å blø frisk blod på tirsdag, dette har vedvart og jeg blør fremdeles. Det likner veldig på SA'n jeg hadde i juni. Men for moro skyld tok jeg en CB pluss i dag, som jeg hadde liggende. Denne var sterkt positiv... Jeg skjønner at alt hcg ikke er ute, men hadde forventet at den skulle ha blitt svakere... har blødd ganske mye, og (unnskyld detaljer) det er kommet en geleklup. Det jeg lurer på er om noen har vært i samme situasjon tidligere og har noen erfaringer å dele?

Jeg har aldri blødd vedlig mye, men har hatt småblødninger. Synes du burde be om ul.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har aldri blødd vedlig mye, men har hatt småblødninger. Synes du burde be om ul.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har time hos fastlegen på tirsdag, så regner med at dersom testen er positiv hos dem da så vil de sende meg på ul for å se om det er rester igjen. Jeg var bare så sikker på at testen i dag ville være svak, svak positv, men isteden er den super sterk positiv...

Hadde sterk pos test få dager etter sa

♡02.03.2015♡
Du hadde det ja, okei. Da er det nok helt normalt. Har jo ikke målt hcg eller noe, slik jeg gjorde ved min første sa. Da sank hcg veldig raskt, og 4 dager etter blødningene startet hadde jeg hcg på 13. Det tar kanskje bare lenger tid denne gangen. Håper kroppen rydder opp selv :)

Back
Topp