noen som har mozilla?

siwro

Gift med forumet
noen her som har mozilla firefox??jeg har det men har fått problemer..trenger sårt hjelp..kommer ikke inn på sida, elr internett i det hele tatt siden det er internettsida mi kommer bare opp mizilla krasjrapportering...hva er dette da? hvordan i all verden har jeg fått det?får det ikke bort heller og kommer ikke inn på noe.. må bruke anna pc nå med mobilt internett...
noen som kan hjelpe meg??

Jeg har mozilla... men er vel ikke lett å finne ut hva som er galt over forumet liksom. Men første bud er å skru av pc, helt av, så starte den opp på nytt..

Er det trådløs nettverk? ser du at du har kontakt med nettet ??

Hvilken feilmeld får du ?`

det kommer opp..
 vi beklager.et uventet problem oppstod i firefox, og programmet har krasjet.vi vil forsøke å gjenopprette fanene og vinduene når programmet starter på nytt.for å hjelpe opp med dette kan du sende oss en krasjrapport...har slått av pc flere ganger.og prøva flere ganger.
det er trådløst internett ja, og det kommer opp på pc at signalstyrke er perfekt.

Uff, da høres det dessverre ut som du må få installert firefox eller explorer på nytt.. tror ihvertfall du må ha noen som virkelig kan PC for å si det sånn. Du må sikkert avinstallere det du har og installere på nytt... [8|]

Håper det ordner seg[:)]

hmm håper mannen kjenner noen her som er flinke med pc da..hmm...takk likavell..

Back
Topp