Noen som har mistet post?

Martes

Elsker forumet
Vi har pluttselig oppdaget at over en periode på 1 måned at post har blitt borte. 3 ting har forsvunnet, en bok jeg har bestilt, innkallelse for bilservice og en regning.
Noen andre som har hatt samme problem?

Ja, her har det forsvunnet en del post i en periode nå i vinter(tror jeg). Jeg merket det vel egentlig på at jeg begynte å få purringer på regninger jeg aldri har mottatt.. (Jeg fikk både nytt visakort og nytt kredittkort i posten den perioden så jeg tror ikke det er noen som har vært og stjælt..) Vurderte å sette lås på postkassa, men jeg lurer kanskje på om ting har havnet i en av naboene sine kasser for så å ha blitt kastet eller noe (evt at noen har tatt post bare på bøll..)

Kan jo prøve å sette en hengelås på postkassa? Evt spør naboer om de har opplevd dette i det siste?

Ikke som jeg vet om, men ofte jeg får andres post, ikke en gang i samme gate...

Selv går jeg alltid og leverer den jeg da, evt ringer og sier ifra om det er langt unna, siden jeg ikke har bil nå...
Men om andre er like ærlige vet man jo aldri da..

Her er det tilstadighet ting som ikke kommer, men det tror jeg er noen som har tatt bevisst uten å beskylde noen veldig akkurat nå, men det er en som prøver å ta rotta på meg økonomisk, så at man aldri får regninger, og at inkassovarsler ligger i posten dagen etter de skulle vært betalt er bittelitt mistenkelig...?!

ORIGINAL: Lillepooh

Her er det tilstadighet ting som ikke kommer, men det tror jeg er noen som har tatt bevisst uten å beskylde noen veldig akkurat nå, men det er en som prøver å ta rotta på meg økonomisk, så at man aldri får regninger, og at inkassovarsler ligger i posten dagen etter de skulle vært betalt er bittelitt mistenkelig...?!

huff[&:] da hadde jeg bestilt avtalegiro eller e-faktura på alt som gikk ann..

ORIGINAL: * supermeg*

ORIGINAL: Lillepooh

huff[&:] da hadde jeg bestilt avtalegiro eller e-faktura på alt som gikk ann..

Holder på sånn sakte men sikkert...

Back
Topp