noen som har målt hcg?

Så du hjertet på ul i uke 6?
Skal også på tidlig ul, men usikker på hvor lenge jeg klarer å vente ;)

Hei, beklager sent svar. Ja, så hjertet på innvendig UL 5+5. :)

Kjenner at jeg har litt lyst å måle hcg :-p

Skal til lege i morgen av andre årsaker, kan jo spørre, men tenker at jeg kanskje er litt til bry da? Har jo ingen egentlig grunn til å måle...

Jeg ville ikke målt hvis jeg ikke mistenkte noe. Man kan jo ikke gjøre noe fra eller til, og hvor lenge eller ofte skal man holde på med målingen før man blir betrygget? Tror det bare fører til stress.

Jeg målte hcg på 10 dpo da den var 54 målte etter 2 dager altså 12 dpo å da var d ikke doblet som den egentlig skulle værtda var den bare 79 så dårlig stigning...målte igjen 14 dpo å da var den mer enn doblet til 171... testet igjen 21 dpo å da va den over 2000,husker ikke heilt eksagt...;)Lykke til...:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

upload_2013-12-13_13-26-59-png.43438

Jeg tok første blodprøve på mandag kl. 10 (midt mellom de to test-strimlene på bildet her). Den kom tilbake med 6,1. Så tok jeg ny blodprøve på onsdag kl. 0930. Den kom tilbake på 53.

På 48 timer hadde hcg økt med 9 ganger så mye som på mandag. <3 :)

:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7

Jeg har måttet måle hcg denne syklusen fordi gynekologen ikke trodde på at jeg hadde hatt kjemiske graviditeter tidligere før jeg dokumenterte det med blodprøve. Heldigvis for meg bestemte fastlegen seg for å hjelpe meg allerede denne syklusen, for hun stolte på mine hjemmetester. Så jeg har fått bruke Crinone (progesteron) denne syklusen. Avtalen var uansett med begge at så jeg noe som lignet på en svak strek så skulle jeg komme med en gang og ta blodprøve. Basert på hcg-verdiene jeg har fått denne uken så tipper jeg at jeg bare har kommet opp til mellom 5 - 20 på mine tre kjemiske graviditeter tidligere i høst, men da tok jeg som sagt aldri blodprøve.

Jeg skal ikke ta noen flere blodprøver da det egentlig kun var for at gynekologen skulle ha det dokumentert at når jeg ser en svak strek på g-testene mine så har jeg hcg i urin. :)

Back
Topp