Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om jeg orker å sjekke noe som helst. Er temmelig livredd etter å nettopp ha mistet i uke 9 etter masse styr med hcg og ulike leger.
Nei, det var ikke ment som noen advarsel altså! Jeg bare mistet tilliten til det hele og til legene, da de hverken så at noe var galt når de burde se det, eller ga meg beskjed når de endelig så det. Hadde ikke jeg dratt på privat UL, så hadde jeg gått lenge og trodd at alt var ok, for legen ringte meg aldri for å fortelle at hcg hadde stagnert for lenge siden. Så jeg tror at jeg stoler mer på egen kropp og intuisjon, enn på legene denne gangen.
heheAh..i see..jeg har vært på UL i uke 6 hvor alt var ok. Og jeg har bestilt meg privat UL i uke 13. Så jeg syns tiden nå midt i mellom gikk så innmari sakte og gjorde meg litt engstelig , siden jeg også har mistet før. Det var SA i uke 10. Det henger igjen hos meg. Jeg har ingen andre barn og det var min første og eneste graviditet, frem til nå ..9 år etter. Derfor vil jeg måle HCG stigningen nå, for å få et bevis midt inni den langsomme venteperioden på UL-beviset.
Men jeg skulle selvsagt ønske jeg bare roet ned og tok det EASYhehe
Det var utrolig trist å lese :/Nei, det var ikke ment som noen advarsel altså! Jeg bare mistet tilliten til det hele og til legene, da de hverken så at noe var galt når de burde se det, eller ga meg beskjed når de endelig så det. Hadde ikke jeg dratt på privat UL, så hadde jeg gått lenge og trodd at alt var ok, for legen ringte meg aldri for å fortelle at hcg hadde stagnert for lenge siden. Så jeg tror at jeg stoler mer på egen kropp og intuisjon, enn på legene denne gangen.
Jeg så hjertet på innvendig ul i uke 6+3 sistSå du hjertet på ul i uke 6?
Skal også på tidlig ul, men usikker på hvor lenge jeg klarer å vente![]()
Jeg så hjertet på innvendig ul i uke 6+3 sist
<3 har en liten augustspire <3
Ååå..så koselig <3 vil nok kunne se hjertet da jaSåå kosfått time på 7+2 jeg, skulle være ganske sikkert å se hjertet da
Akkurat 3 uker til i dag ♡
Hvor langt er du på vei da? Blod bør absolutt ikke ha noe å siTok hcg prøve på mandag. Verdi på bare 16 :/ tok ny igår så får svar imorgen.
Småblør litt åsså så jeg har mistet håpet
Testet positiv i helgen tilogmed nå..
Kanskje det bare festa seg sent, eller at du har sen hcg stigning? Skjønner at du er bekymra, men prøv å slapp av så godt det lar seg gjøre <3Ifølge bv har jeg termin 8 august. 4+2 .. men er ijennom ivf så satt inn et 3 dagers egg 15 nov. 14 dager siden imorgen! Er så bekymret... spennt på svaret imorgen på hcg prøven om d stiger eller ikke..