Noen som har lyst??

ruth_85

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Jeg og Ole-Andreas reiser sørover 30. mai og blir til ca. 20. juni.. Er det noen som har lyst å hjelpe meg med pakkeliste for ham?? Vet ikke hvor mye jeg trenger å ha med, og hvordan været er der sør.
Jeg har muligheter for å bruke vaskemaskin der sør...

Hvor langt sør skal du?

Bodyer, pysjer, gensere, bukser, strømpebukser, sokker er vel det som er mest viktig å få med seg. Kommer litt an på hvor ofte han må skiftes på om dagen. Jeg pleier å regne f.eks en body og en pysj pr.dag og pakker slik at jeg har for en uke. De andre plaggene kan de fint ha på seg et par dager så lenge de ikke har grist seg hel ut.

Om du skal helt til sørlandet trenger du ikke dra med vintertøy, her er det full vår og varmt i sola, nesten sommertemp ute i sola.

ORIGINAL: Sorland

Hvor langt sør skal du?

Bodyer, pysjer, gensere, bukser, strømpebukser, sokker er vel det som er mest viktig å få med seg. Kommer litt an på hvor ofte han må skiftes på om dagen. Jeg pleier å regne f.eks en body og en pysj pr.dag og pakker slik at jeg har for en uke. De andre plaggene kan de fint ha på seg et par dager så lenge de ikke har grist seg hel ut.

Om du skal helt til sørlandet trenger du ikke dra med vintertøy, her er det full vår og varmt i sola, nesten sommertemp ute i sola.

Jeg skal til Østfold/Akershus.

er ganske deilig vær her i oslo også.. har ikke vintertøy på jr lenger.. tynn flisdress eller jakke i vogna.. temperaturen her nå er pluss 8,5.. tror det går greit å pakke som sorland skriver..

Back
Topp