Så jeg har vært i halvt fri i nå nesten to uker (4,5 timer om dagen), og i morgen begynner jeg for fullt igjen. Vanligvis ville dette ikke vært noe problem, men å løpe opp og ned trapper med tunge kasser, gå, løpe og konstant være på beina (med unntak av mine 50 minutter i mat) har den siste uken vært rett og slett utmattende. Jeg skal bare jobbe i ca 1 mnd til (slutter 20.august) og jeg trives ikke i jobben min, men jeg er så redd for å gå på jobb i morgen. Sjefen min vet om at jeg er gravid, men han er ikke en veldig forståelsesfull person.
Jeg bor på Island og her er 9-12 timer om dagen + helgearbeid helt vanlig. Lønnen er forferdelig. Dette ble veldig langt, beklager det. Lurte bare på om det kanskje er flere som har lange arbeidstider og om hvordan det går for dere?
Termin 24.03.14
Jeg bor på Island og her er 9-12 timer om dagen + helgearbeid helt vanlig. Lønnen er forferdelig. Dette ble veldig langt, beklager det. Lurte bare på om det kanskje er flere som har lange arbeidstider og om hvordan det går for dere?
Termin 24.03.14