Noen som har kjent liv utenpå?

Hvordan kjennes bevegelsen på utsiden? [emoji14] innbiller meg at jeg har kjennt litt både inni og utenpå, men så begynner det å rumle i magen like etterpå- og da antar jeg det bare var luft som bevegde seg [emoji52]

Ja begynte å kjenne det utenpå for noen dager siden:angelic: bare noen små dult , blir kjekkere når sparkene blir sterkere:D

Rundt 18+0 kjente jeg det fra utsiden første gang :)

Her teller vi ned og håper det ikke er lenge vil vi også får kjenne utenpå! Er 20+2 i dag og har morkaka bak, ikke så veldig mye polstring heller så vi er utålmodige:p jeg har kjent liv siden uke 17 og håper pappaen også får dele gleden snart:)

Kjente i går, 17+3 :)
Han har da vært rimelig inaktiv i ei ukes tid, så har ikke hatt mulighet til å prøve tidligere.. Men kjente det definitivt fra utsiden i går.

Ja, eg kjente det for første gang natt til fredag. Då var eg 18+4. :)

Jeg kjente det i dag, 18+5!
Skal på oul på mandag, og akkurat som de to første kommer sparkene utenpå like før ;-)
Det gjorde godt, går rundt og er bekymret, men det hjalp å få det så tydelig nå [emoji173]
Satser på mannen og storesøstrene også får lov å kjenne det nå da ;-)

Jeg gleder meg sånn til man kan kjenne det utenfra! Men er det slik at det er vanskeligere å kjenne det utenfra hvis man har tjukk mage fra før?

Back
Topp