Noen som har kjent liv utenpå?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Dere som er kommet lengst spesielt.. Har dere begynt å kjenne spark fra utenfor magen..? Når begynte det?
Spent på når pappaen kan kjenne noe [emoji14]

Har faktisk kjent på utsiden fra uke 16, både jeg og pappaen, men nå er det mer tydelige spark. Er 20 uker nå.. merker også stor forskjell på aktivitetsnivå på om hun ligger med beina innover mot ryggen min eller om hun ligger vendt utover. Forrige uke kjente jeg lite aktivitet og da lå hun nok vendt innover. Har morkaken på bakre vegg så tror det har en del å si også. Sist lå den foran og da var alt litt mer dempet.

Ja, jeg kjente det selv forrige uke når jeg var 20+3, så kjente samboeren min det fredagen 20+5. For en fantastisk følelse! :) <3 Blir like satt ut hver gang jeg kjenner spark.. :D

Kjente første gang spark inni 21. januar (da var jeg 16+6 dager.), men det gikk leenge mellom hver gang. Nå er h*n veldig ivrig!

Æ e 19+5 men her kjenne bare eg det. Men så e eg litt goft polstra åsså. Haha..

Men trur ikke d e så veldig øenge ijænn før det kjennes utenpå også

Jeg kjente det på utsiden i går! Og i hele natt[emoji23] jeg et 18+0 idag, men det er tvillinger. En morkake i fremre vegg (mulig denne har flyttet seg litt) og en i toppen[emoji6] fantastisk følelse[emoji175]

Har kjent på utsiden siden uke 18, filmet i går en video av at man ser det også godt på magen hver gang hun sparker:)) Pappa har også fått sett og kjent mye.
Men ser at det er fremdeles ikke noe mønster i bevegelsene hennes, hun har ikke fått konkret døgnrytme enda ( er i dag 19+6) så alle dager er forskjellige

Jeg har kjent på utsiden en liten stund, er 20 uker nå, hun pleier å slutte å sparke når mannen prøver å kjenne :p

Kjente på utsiden i forrige uke, er atten uker i morgen. Men det var kun den ene gangen..kjent liv på innsiden i flere uker.

Er i uke 20 nå. For en uke siden kjente både far og sønn på utsiden. Men nå har baby snudd seg med ryggen sin ut mot magen og sparker innover mot ryggen min så kjenner nå veldig lite bevegelse i forhold til hva jeg har gjort. Håper hun snur seg igjen...

Det skjer ikke hele tiden, men på kvelden når jeg ligger på ryggen kan også pappaen kjenne det ganske tydelig. Første gang 19+1.

Mannen kjente for første gang utenpå 17+2, jeg kjente å såg det godt i starten av uke 16:)

Spennende at så mange har kjent utenpå!
Jeg prøver kjenne selv, er 17+0 i dag, men.. Gullet sparker ikke ofte så hardt at jeg merker det enda, så vanskelig å "time" det. Men lurer på om jeg kanskje kjenner det svakt fra utsiden, eller om jeg bare innbiller meg det [emoji28]

Ganske sikker på at jeg kunne kjent det fra utsiden, men lillegutt slutter å sparke med en gang jeg legger hånden på magen [emoji53] Storesøstrene var akkurat likedan [emoji23][emoji85]

19+5 og har kjente det utenpå i helga når jeg trykka ned under navelen. Men i går kveld når jeg la meg og i dag så har jeg kjent flere ganger ved å bare holde hånda på magen :D

Ja[emoji4] Kjente ikke skikkelig liv før 18+0 denne gangen, men den uka kom det mye og kjente og så det godt på utsiden 18+5[emoji4] Veldig gøy å ligge og se magen bevege seg og bule utover[emoji5]

Så når han først bestemte seg for å gi skikkelig "lyd" fra seg så kom det fort på utsiden også[emoji170]

Er 21 fullgåtte nå. Vi begynte å kjenne det på utsiden i forrige uke. Har ekstra polstring på magen, og morkaken lå foran på ul i uke 18.

Mannen fikk kjenne skikkelig når jeg var 20 uker, men da var det også så kraftig at vi så det med klær på :p har foranliggende morkake, så trodde det ville gå lengre tid. Han kjente nok spark litt tidligere, men da sov han :p han holdt på magen min i søvne, og jeg kjente turboen gikk. Plutselig skvatt han til i handa samtidig som et spark, nok til å vekke han uten at han visste hva han hadde kjent, det var skikkelig gøy :D

Back
Topp