Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så usikker på hva det var 

Jeg lurer.. i går når jeg lå på sofaen , så kjente jeg to små dunk aktig greier . Kunne det ha vært noe ? Ikke kjent noe merså usikker på hva det var
Så lurer jeg på , langt nede på magen , så skjenner det ut som magen vibrerer innimellom ( klarer ikke å forklare det på en annen måte ) , hva kan det være ? Trudde det kunne være kynnere men da skal vel magen bli hard ? Og det blir den ikke![]()
eg går ofte i hettegensere med mobilen i magelomma, og eg tar ofte opp mobilen for det kjennes ut som den vibrerer! Spesielt kraftig om eg har på gravidbukser. Husker det samme i forrige graviditet på akkuratt samme tid. Aner ikkje ka det er
Er nr fire, men kan ikke huske det fra de tre andre! Men det sies at det er babyen som tisserJeg lurer.. i går når jeg lå på sofaen , så kjente jeg to små dunk aktig greier . Kunne det ha vært noe ? Ikke kjent noe merså usikker på hva det var
Så lurer jeg på , langt nede på magen , så skjenner det ut som magen vibrerer innimellom ( klarer ikke å forklare det på en annen måte ) , hva kan det være ? Trudde det kunne være kynnere men da skal vel magen bli hard ? Og det blir den ikke![]()