Noen som har kjent liv enda?

Er 14 uker og annengangs men kjenner ikke noe enda

Jeg lurer.. i går når jeg lå på sofaen , så kjente jeg to små dunk aktig greier . Kunne det ha vært noe ? Ikke kjent noe mer :shifty: så usikker på hva det var :joyful:
Så lurer jeg på , langt nede på magen , så skjenner det ut som magen vibrerer innimellom ( klarer ikke å forklare det på en annen måte ) , hva kan det være ? Trudde det kunne være kynnere men da skal vel magen bli hard ? Og det blir den ikke :bookworm:o_O

Trudde eg kjente i veke 11, men var ikkje 100%
sikker før i veke 12. Nå 13+3 kjenner eg litt små bevegelser kvar dag❤ kjenner det rett rundt/over der buksekanten/trusekanten er. Er veldig svakt, og skal være god romstrering for at eg kjenner noko utenom når eg ligger heilt i ro. Kjente tydelige spark med dei to forrige fra veke 14-16 inni og utenpå etter, men med første hadde eg morkaka foran og kjente ikkje tydelig før veke 17, og då var det sjeldent fram til veke 22, og daglig og sterkere etter det. Kjente det utpå magen i veke 23 :)
Jeg lurer.. i går når jeg lå på sofaen , så kjente jeg to små dunk aktig greier . Kunne det ha vært noe ? Ikke kjent noe mer :shifty: så usikker på hva det var :joyful:
Så lurer jeg på , langt nede på magen , så skjenner det ut som magen vibrerer innimellom ( klarer ikke å forklare det på en annen måte ) , hva kan det være ? Trudde det kunne være kynnere men da skal vel magen bli hard ? Og det blir den ikke :bookworm:o_O

Eg og kjenner den vibreringa! :bookworm: eg går ofte i hettegensere med mobilen i magelomma, og eg tar ofte opp mobilen for det kjennes ut som den vibrerer! Spesielt kraftig om eg har på gravidbukser. Husker det samme i forrige graviditet på akkuratt samme tid. Aner ikkje ka det er o_O

Jeg har også kjent den vibreringen! :hilarious: Er nr fire, men kan ikke huske det fra de tre andre! Men det sies at det er babyen som tisser:D

jeg er i uke 18+2 og har kjent det samme en stund. Kjennes ut som leamus egentlig :)

Har kjent siden 14+6. Er 16 uker i morgen og har de siste dagene kjent hver dag, flere ganger om dagen :) er både bevegelser/romstering og «poking» :) kjenner det helt nederst i magen.

18+0 i dag og har kjent svake vibreringer/kilinger/"romstering" av og til de siste ukene, særlig når jeg ligger på siden i sofaen om kvelden. Er førstegangs, så vært litt usikker, men høres ut som det andre beskriver og aldri kjent noe likennde før! Har morkaken foran, så må vel regne med å vente litt til på noe mer tydelige bevegelser.

Med første kjente jeg først i uke 16. Denne gangen tror jeg (ganske sikker) at jeg kjente første gang 12+1, men nå vet jeg at det er baby jeg kjenner (14+4 i dag) :) Veldig koselig! Kjenner stort sett litt hver dag, spesielt på kvelden når jeg skal legge meg. Dult/spark og at baby dytter i livmor/snur seg, stort sett nederst på venstre side :Heartred

Jeg kjenner litt vibrasjoner innimellom og har gjort det i et par uker, men er veldig usikker på om det er baby eller tarmer :p Gleder meg til tydelige bevegelser...

18+0 i dag. Ligger i senga, klar for å ta kvelde og kjente noko som kanskje kunne virke som bevegelse, men kjente det også utapå magen, så blir veldig usikker. Verka kanskje litt tidleg, sidan eg er førstegangs? :hilarious:

Kjenner av og til noe, men jeg har morkaken foran denne gangen. Er 19 uker i morgen ☺️

Er i uke 16 og kjenner en leamusaktig følelse langt nede i magen nesten daglig. Har en liten følelse av at det kan være sparking :joyful:

Igår kveld, 15+0, lå jeg i senga og kjente godt etter. Hadde dultet litt borti magen først og kjente deretter etter ved å trykke hånden godt inn mot magen. Etterhvert mener jeg at jeg kjente to tydelige dult inni hånda mi, men er usikker på om det er ønsketenkning? Er det mulig så tidlig? Har ikke kjent noe kiling eller andre følelser enda.

Jeg begynte plutselig å kjenne dulting forrige onsdag (16+6), og har kjent det flere ganger daglig siden :Heartblue Spesielt mye aktivitet etter jeg har spist :hilarious:

18+4 og i går kjente mannen det utenpå flere ganger :D Tredjegangs

17+2 og ganske sikker på at jeg kjenner små bevegelser som vibrering innimellom (men fortsatt ikke 100% sikker på at det ikke bare er gass :p )

16+2 andregangs
Har kjent små "dult" siden jeg var 12/13 uker nesten daglig, kjenner mere tydelig nå enn da, men vært overbevist fra første bevegelse.
Kjente bevegelser daglig med første fra 14+5 ellernoe i den duren, hadde morkaken foran, men når jordmor lyttet til hjertelyden og man hørte bevegelse kjente jeg dem også :happy:

19+5 og har begynt og kjenne ein del bevegelse. Sambuar fikk kjenne for første gong i går, då var den lille huleboeren særdeles aktiv på kvelden :hilarious:

Back
Topp