Noen som har kjent liv enda?

Nå er det ikke tvil lenger , er lille jeg skjenner sparke og turne , samboer skulle på død og liv kjenne etter , men sa til han at det gjør du nok ikke når jeg knapt kjenner det selv :joyful: men så sta han er , så la han hånda på magen og jeg dytta den litt inn .. og hva skjedde ??!! Jo lille sparka et kraftig spark i pappas hånd :smug::love7:Heartpink
Jeg skvatt til og roper ut ... kjente du det eller ??!! Det gjorde han så klart :love7:happy093:Heartpink

Jeg har kjent bevegelser fra den lille siden uke 14:joyful: I dag er jeg 17+0 og dette er min andre graviditet;) kommer oftest om kvelden når jeg har lagt meg, men kan plutselig kjenne at det romsteres forferdelig der inne når jeg sitter med hjemmekontoret:wacky: Jeg trodde at det skulle ta mye lengre tid før jeg kjente noe, siden jeg ikke oppdaget at jeg var gravid første gang før i uke 24:hilarious: med forranliggende livmor så hadde jeg ingenting og sammenligne med, men bevegelser fra en liten spire ER ikke til å ta feil av:happy: luft fra tarmene kan for min del ikke sammenlignes med sprell fra den som bor i babyhuset! Er ganske sikker på at livmora ligger plassert annerledes denne gangen:p

Ps: noen andre enn meg som blir litt småhysterisk når magen føles mindre fra den ene dagen til den andre?:anyone:laughing002

Jeg ble satt tilbake på oul og er nå 17+1 etter det. Jeg har kjent en del de siste ukene, og her forrige dagen var det full fest inni der :wav Er 3. Gangs med enling først og tvillinger på 2. Gangen :bounce:flower

Er førstegangs med morkaka foran, men har kjent ting jeg aldri har kjent før siden ca. uke 15:p er veldig godt kjent med magerumling og tarmbevegelser fra magetrøbbel hele livet. Dette er noe helt annet:Heartred og det har blitt sterkere for hver uke(17+3).

20 uker nå, og masse liv. Aldri fred å få nå :hilarious:
Men selvfølgelig veldig gøy! Morkake bak.

Endelig kjenner og ser jeg utenpå magen også :love7
Kjent inni lenge, og bare ventet og ventet på utenpå :love2

20+4 med morkake foran, og har ikke kjent tydelige tegn på liv enda. Har et par ganger kjent kjempesvake dult som kanskje kan være lille, men er så vanskelig å si om det er det eller tarmene i bevegelse :hilarious: Håper på mer tydelige tegn etterhvert - kjenner jeg blir litt utålmodig :angelic: Blir spennende når det endelig skjer :joyful:

18+5 og i dag har jeg kjent bittesmå bevegelser utenpå magen for første gang. Så stas! :D

Her begynte mistanken å melde seg for ca en uke siden (som en liten 'leamus' i magen), da var jeg vel 17+5. Førstegangs her, så var veldig usikker på hva jeg egentlig kjente. Men utover uken tok det seg bare opp mer og mer, og nå kjenner jeg helt tydelige spark fra lille :joyful: Mannen var bortreist i uken, men kom hjem i helgen og kunne bekrefte at det kjentes godt fra utsiden også :love7 Gryende fotballspiller! :biggrin

Back
Topp