Noen som har kjent liv enda?

Maimamma95

Andre møte med forumet
Jeg er bare 15+3 så må nok vente noen uker til, men er veldig utålmodig og nysgjerrig på hvordan det føles
har du kjent liv? Isåfall hvilken uke er du i?

Er 17+4 idag og har de siste dagene kjent tydelige spark/dytt, til og med med hånden på utsiden.
Kjent det så smått i et par uker ca, tidligere som små bobler som sprekker:happy:

Har kjent siden uke 13. kjenner daglig nå og begynner å bli tydelige spark (17+1). Er tredjegangs. Med første kjente jeg ikke noe før uke 17-18 :)

Førstegangs her og kjente første gangen 15+6 ☃️

Jeg er bare 15+3 så må nok vente noen uker til, men er veldig utålmodig og nysgjerrig på hvordan det føles
har du kjent liv? Isåfall hvilken uke er du i?
Skjenner heller ingen ting enda 17+2 i dag , lurer også veldig på hvordan det føles , første gang her :smug:
Hun var veldig aktiv på ul så han sa at det sikkert ikke var lenge før , men ingen ting o_O:wacky:

Er førstegangs, og bare 13+2, i tillegg ligger morkaken foran, så jordmor sa at det nok kommer til å ta lang tid før jeg kjenner noe.

Med første kjente jeg ikke før etter OUL, godt over 18 uker +
Nå har jeg kjent boblene/fiskehalene og spark lenge, ikke noe på utsiden enda, gleder meg til det :love7

Med første kjente jeg ikke før uke 18, hadde da morkaken framme. Nå ligger den bak og jeg har helt sikkert kjent liv siden 14+6, men har lurt på det siden uke 12-13.

Andregangs, og har kjent siden uke 14-15. Er 16+9 og kjenner litt svakt hver dag :) Akkurat som om det kiler litt i magen, og en liten sommerfugl som blafrer inni der :)

Kjente første lille bevegelsen 12+0. Kjente vel et spark i uke 13. Nå i uke 14 kjenner jeg det daglig. Altfor smått til å kjenne det på utsiden enda da:) Kjente det vel rundt uke 14 med førstemann.

15+4 i dag, og kjente vel første gang for litt over 1 uke siden ☺️ Men ikke daglig foreløpig. Er andregangs også, selv om det er lenge siden første.

Jeg kjente fiskehalen for et par uker siden (17+5 nå). Men da lå jeg på ryggen helt i fred og ro lenge , hadde nok ikke kjent det hvis ikke!

Jeg er førstegangs, men kjente små bobler som "sprakk" i uke 13. Jeg har morkake bak, så fikk beskjed om at jeg kom til å kjenne tidlig. I dag er jeg 15+1 og har begynt å kjenne at det kiler mer, akkurat som om noen prikker meg fra innsiden... er jo det også, haha :cat:

15+3 idag. Kjenner noe daglig, det er bevegelse selv om det ikke er sterke spark. Er andregangs :-)

Er 17 +2 og har kjent masse liv. Men ikke hver dag, og noen dager mer enn andre :) kjente det rundt uke 13 som svake bevegelser, og i uke 16 kunne pappaen kjenne det utenpå magen ♥️ Er min tredje, så sikkert derfor jeg kjente det så tidlig ♥️

Kjente de helt første små bevegelsene allerede i uke 12 denne gangen. Tredjegangs, og har morkake "høyt oppe"

Ååh, så koselig å lese om. Gleder meg til å kjenne dette selv. Har hatt noen antydninger til kiling nå de siste dagene, men siden jeg ikke vet hva jeg kjenner etter føler jeg kanskje det bare er innbilning også :hilarious:
Blir gøy når jeg VET hvordan det kjennes ut og er sikker på hva det er!

Er plutselig så usikker, trodde jeg hadde kjent noe men nå har jeg ikke kjent noe på noen dager, om jeg i det hele tatt kjente noe....

Dere som kjenner, hvor i magen kjenner dere det? :P Jeg blir så usikker på om jeg kjenner noe eller om det bare er ønsketenkning.

Back
Topp