Noen som har kjent liv?❤️

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Jeg er 12+1 i dag og de siste to dager syns jeg at jeg har kjent liv. Når jeg ligger helt flat på magen, så kan jeg kjenne livmoren rett over skambeinet og da har jeg et par ganger kjent at noe beveger seg der inne og en gang et lite minispark☺️Gleder meg såå til ul på mandag, blir så spennende!! Håper det var liv jeg kjente og at alt står bra til med den lille❤️

Termin 2. februar 2015❤️

Ikke kjent noe enda. Men det er vel ekstremt tidlig? Sist kjente jeg i uke 14, og det er jo også veldig tidlig. Veldig spent på å kjenne siden jeg ikke har vært på ul eller hørt etter hjertelyd.

Syntes jeg hører hjertelyd fra magen vis jeg ligger på magen på sofaen på pcen..

Ekstremt tidlig for meg ihvertfall, så helt sikkert bare meg som innbiller meg det. Men når jeg ligger helt flat på ryggen og holder litt på magen er det akkurat som at jeg føler hjerteslagene til lille nurket fort innimellom mine egne. <3 ekstremt tidlig kanskje men føler det vær morgen og kveld når jeg ligger i sengen <3 hihi

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ikke kjent noe her;) kjente ikke noe før i uke 19 sist svangerskap. Spent på når jeg kjenner denne gangen :)

Ekstremt tidlig for meg ihvertfall, så helt sikkert bare meg som innbiller meg det. Men når jeg ligger helt flat på ryggen og holder litt på magen er det akkurat som at jeg føler hjerteslagene til lille nurket fort innimellom mine egne. <3 ekstremt tidlig kanskje men føler det vær morgen og kveld når jeg ligger i sengen <3 hihi

Kanskje du gjør:) uansett bare koselig å ligge å holde på magen å vite at inni der banker et lite hjerte<3

Jeg er 12+1 og leter for harde livet etter livmoren :P Noen ganger tror jeg at jeg har funnet den, men så blir jeg veldig usikker. Liv kjenner jeg nok ikke før nærmere to mnd siden jeg er førstegangs.

Fra mobil.

Det er fysisk umulig å kjenne hjerteslagene. Selv når babyen er 9 måneder

Regner ikke med å kjenne noe før uke 16 som sist

Kjenner ikke en dritt for tidlig, kjente ivuke 19 sist og da var det sånn en kjente på utsiden også...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nå skrev jeg jo heller ikke at jeg kjenner hjerteslagene når jeg holder på magen. Bare at jeg "føler at det slår". Skrev også at det helt sikkert bare er meg som innbiller meg!

Fullt klar over at det er altfor tidlig å kjenne noe som helst..

Åja misforsto, sorry

Kjente liv fra uke 16 sist så eg er tolmodig:) men hører spark med doppler

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ikke det min jordmor fortalte meg ! Hun sa hvis mannen la hodet sitt inntil magen kunne han muligens høre hjerte slagene også vist du tok hånden din inntil magen kunne du kanskje kjenne de .. men da var jeg jo ganske langt på vei :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Ma
Ikke det min jordmor fortalte meg ! Hun sa hvis mannen la hodet sitt inntil magen kunne han muligens høre hjerte slagene også vist du tok hånden din inntil magen kunne du kanskje kjenne de .. men da var jeg jo ganske langt på vei :p

Mannen min kjente hjerteslagene ved å legge øret inntil magen, men altså mye seinere i svangerskapet. Men aldri kjent med hendene, og kan egentlig ikke se for meg at det går an.

Ma

Mannen min kjente hjerteslagene ved å legge øret inntil magen, men altså mye seinere i svangerskapet. Men aldri kjent med hendene, og kan egentlig ikke se for meg at det går an.
Ja det jeg mente ved og legge øret sitt inntil magen .. du kjenner det om du trykker hånden hardt inntil magen og kjenner rytmiske slag som går mye fortere enn din egen puls for den er jo også der så lett og ta feil :P kan ikke skjønne hvorfor det skulle Vært umulig når babyen begynner og bli ganske stor er ikke så langt ifra babyen og oss :P

Merker godt livmoren, men ikke liv enda... Har mye fantomspark, det har jeg hatt helt siden forrige graviditet... Forrige gang kjente jeg liv når jeg var 4 måneder på vei ☺️

Sent from my iPad using BV Forum

Må si eg kjenner noe som ligner til tider men eg vet ikke enda. Bare la merke til det nå i kveld:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp