Noen som har Ipad?

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Jeg hadde veldig lyst på, og mannen sa at han kunne kjøpe til meg til jul!

MEN, så sier min mor at hadde hun skulle valgt en gang til, så hadde hun ikke kjøpt det. Så, er der efornøgde meg ipad'en deres, eller angrer dere på kjøpet?

Iphonen min knuse for noen dager siden, så jeg kan jo ønske meg en ny, dersom ipad ikke er så bra som det hørest ut som!:P

Kan telle på to hendee gangene jeg har brukt pc siden jeg fikk ipad, tror ikke jeg kunne levd uten! Ufattelig genial, veldig praktisk og savner absolutt ingenting.

Cassandra smartrompe skrev:
Kan telle på to hendee gangene jeg har brukt pc siden jeg fikk ipad, tror ikke jeg kunne levd uten! Ufattelig genial, veldig praktisk og savner absolutt ingenting.

Så bra!:)

Har ikke selv. Men mamma har, og hun angrer på at hun kjøpte. Blir bare brukt til å lese nyheter på nett, og litt facebook. Hun hadde mye mer bruk for en pc.. så nå skal hun kjøpe seg macbook istedenfor.

Selv har jeg ikke helt skjønt hva det store med Ipad er. Har Iphone som jeg bruker til å surfe på om jeg er utav huset, og macbook som jeg bruker hjemme. Ipaden er vel en mellomting mellom Iphone og Macbook, og det ser jeg ikke helt behovet for.

Kommer vel litt an på hva du skal bruke den til... Vi liker den til å spille på, mini (2 år) bruker den til å spille litt på (tellespill, høre hjulene på bussen osv..), men mest til å se på barne-tv på youtube når mamma synes det er litt for tidlig å stå opp Så her i huset blir den daglig brukt, men vi bruker den ikke til å surfe noe særlig på nett etc... Da bruker vi macen....

Mannen har og den brukes flittig!

Men nå er vi apple-mennesker da, og duppedingsnerder.

her i huset er det mini som har størst glede av den. han spiller og ser på snutter på youtube. Ekstremt sjeldent jeg bruker den. liker mye bedre pcen min :)

Jeg har iphone og macbook air, mannen har ipad. Alle tre er i daglig bruk hos oss..

Mini (på ca 2) er veldig glad i ipaden, han pusler og tegner og ser på youtube :)

Åh, som jeg ønsker meg en iPad!! Svigermor og svigerstefar har. Svigerfar har, et vennepar har. Og de brukes veldig flittig!

Både til jobb, og ellers.

Har ikke noe negativt å si om iPad. Hele familien kan bruke den, og den kan brukes til det meste :)

Jeg har ipad og jeg ELSKER den... jeg bruker nesten ikke pc'en min lenger og mobilen blir kun brukt til ringing og meldinger etter at jeg fikk ipad ;) jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den og "kunne ikke levd uten"

ville valgt samsung tab om jeg skulle valgt igjen. 

synes ipaden er ufattelig tungvint i forhold til andre pads jeg har sett. Vi har to, den ene sluttet laderen å virke på etter 1mnd, og pga en LITEN bulk i metallet på motsatt side av pad'en så får jeg ikke reparert det og må betale 3000kr for å få en ny siden de ikke åpner dem for å reparere men heller gir deg en ny hvis du er heldig da å får reparert.....

faens apple, kommer aldri til å kjøpe noe som helst som har med de å gjøre igjen.

savner java og flash player på den og. Den er viktigere å ha enn man tror.

Jeg kjøpte den ikke, men oppnådde den gjennom Tupperware.
Kunne velge mellom iPad og 32'' flatskjerm TV. Angrer på at jeg ikke valgte TVen.

Kan telle på en hånd de gangene jeg har brukt den, og synes det er overflødig når jeg allerede har iPhone som er med rundt overalt og jeg har alt jeg trenger på.

Jeg syns iPad er oppskrytt.

Back
Topp