Noen som har hummel parkdress??

Lykk3lig

Glad i forumet
Er det noen som har erfaring med hummel parkdress? Vi vurderer å kjøpre det til lillejenta vår, men har ikke hørt noe om den fra noen, så det er jo litt å ta en sjanse[8D] Men de er jo så utrooooolig fine [:)] Hun er nå 7 måneder (blir 1 år 5 februar), så ser for meg at hun trenger en hun kan være ute i uten å bli kald og våt[:)] Så at vannsøylen er på 10000, og det er jo veldig bra, men er foret tykt? Og hvordan er de på størrelsen? Sorry, mange spørsmål[8D]

Veldig veldig bra parkdress! Hadde den i fjor vinter, og skal bruke den i år også. Helt vanntett, myk og deilig - like god som reima sin

En gutt i bhg hadde den.. Han ble våt hver gang det var litt vått ute[:-] 

ORIGINAL: GitteLen

den trengte gjerne et runde inprignering?!

har en venninne som hadde den til sønnen sin og har ikke hørt noe negativt om den. var veldig myk og god og lett. var fleecelue fast i den og vanter. men vet ikke om det er det i alle da. med en vannsøyle på 10000 er den helt vannett akkuart som reima sin.

ORIGINAL: 1 stor og 1 liten

har en venninne som hadde den til sønnen sin og har ikke hørt noe negativt om den. var veldig myk og god og lett. var fleecelue fast i den og vanter. men vet ikke om det er det i alle da. med en vannsøyle på 10000 er den helt vannett akkuart som reima sin.

Den var vist innprignert, men vet ikke jeg. Han ble våt hver gang... Men det er en aktiv gutt da[:)]
Men dressen er veldig myk og god, sikkert veldig god i høstvær[:)] Ellers har jeg ingen andre erfaringer[8D]

Den var vist innprignert, men vet ikke jeg. Han ble våt hver gang... Men det er en aktiv gutt da[:)]
Men dressen er veldig myk og god, sikkert veldig god i høstvær[:)] Ellers har jeg ingen andre erfaringer[8D]

Var den tynn da, siden du sier den er god til høstvær? Hadde jo tenkt å bruke den i vinter da[8D]

ORIGINAL: Lykkelig_nr1

Var den tynn da, siden du sier den er god til høstvær? Hadde jo tenkt å bruke den i vinter da[8D]

Den var tynn, men varm også[:)] Myk og god. Samme som Reima egentlig[:D] Og veldig stilig da![8D][:)]

Noen som har link til disse dressene eller? Jeg vil se![;)]

http://www.tinyshop.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=544679&b_id=580483

De ser jo veldig bra ut[:)] Og virker bra også med tanke på 10000mm vannsøyle og en del andre finurligheter[8D] Tror kanskje vi blir å teste hummel i år, også kan vi heller ha reima neste år hvis vi ikke synes den er bra[:)]

Det er blasfemi og snakke om andre dresser enn Reima her inne.. ;)

Datteren min har aldri blitt våt i hummeldressen (vi bor i Bergen! regn regn regn), og den har aldri blitt impregnert

ORIGINAL: [NiKiTA]

Datteren min har aldri blitt våt i hummeldressen (vi bor i Bergen! regn regn regn), og den har aldri blitt impregnert

Det jeg tenkte, skal godt gjøres [;)]

Back
Topp