Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trønderpia * SAS *
fikk etter vanlig fødsel jeg da.
Den kom allerede da jeg lå på fødestua i påvente av barselsrom, varte i 2 døgn- og fikk blood patch og det hjalp på sekundet- bokstavelig talt. Fenomenal opplevelse å bli så frisk på så kort tid.
Huff, her kom det mange minner[:D] men mest gode
Nei blood patch va ikke smertefult. Man tar jo blod ut fra armen først, og det er litt ekkelt (som man gjør ved blodgiving, bare en veldig liten dose). Husker ikke at innsettingen i ryggen var vond, bare at etter 15-30 sekunder gikk det fint å SE rundt i rommet uten å myse [;)]
jeg fikk også fenason koffein (?) som smertestillende for å dempe hodepina de to døgnene.
Hun som trillet meg ned til inngrepet hadde et hårbånd, dagen etter kjente jeg henne ikke igjen på ansiktstrekk, men pga at hun brukte et hårbånd da også. jeg myste bare så jeg så konture og brukte solbriller, og på 30 sekunder var trangen til briller borte.
har flere familiemedlemmer, kvinner og menn, som er sengeliggende med migrene. Ellers vet jeg at migrenelignende hodepine kan ramme de som har spenninger i hodet.
Selv hadde jeg tannpine en gang, jeg gikk til tannlege- men jeg var frisk tannhelsemessig. Det var nok andre faktorer som spilte inn som gjorde at jeg hadde "tannpine"...
Så det er vanskelig å sette en diagnose- for så å finne riktig treatment. Lykke til- så håper jeg snart hverdagen din blir lettere.

ORIGINAL: Søteste Trikken^^
Jeg har hatt spinalhodepine etter epidural ved vanlig fødsel. Lå på rygg på føden i 6 døgn før jeg var bra nok til å reise hjem. Fikk 2 blodlapper i mellomtiden, uten at det hjalp noe. Var blitt stukket (og bommet på) veldig mange ganger på epiduralen...
Trodde spinalhodepine varte ca 6 dager jeg (om ikke blod-lapp hjelper)...? "hullene" i spinalkanalen gror jo igjen av seg selv etterhvert. Så hvis du har hatt dette i mange uker vil jeg tro det er noe annet... Kanskje ta en tur til legen?