Ja, jeg også hadde det sist. Det var derfor jeg syns det er rart at det kommer innkalling så tidlig denne gangenJeg hadde uke13 med blodprøve og UL samme dag.
De var nøye med å gå gjennom alt som kunne sees hos fosteret på ULen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg også hadde det sist. Det var derfor jeg syns det er rart at det kommer innkalling så tidlig denne gangenJeg hadde uke13 med blodprøve og UL samme dag.
De var nøye med å gå gjennom alt som kunne sees hos fosteret på ULen!
Fikk du UL når du var og tok blodprøver i uke 9 også? Fikk du time med en gang eller måtte du få en ny innkalling i posten?Jeg tok blodprøve 9+1, denne fikk jeg beskjed om at måtte tas på riksen.
Skal på ul 13+1.
Di
Fikk du UL når du var og tok blodprøver i uke 9 også? Fikk du time med en gang eller måtte du få en ny innkalling i posten?
Sto det i innkallingen at du skulle ta blodprøve og ha samtale da? Står liksom ingenting av informasjon føler jeg. Men er jo i forskningsveien som du sier daJeg hadde egentlig fått innkalling til blodprøve og samtale, men fordi jeg var på Rikshospitalet med et av barna mine noen dager før ba jeg om å få ta blodprøve den dagen, og ta samtalen samtidig med ul (når mannen skulle være med). Har et stykke å kjøre til Rikshosp.
Derfor vet jeg ikke helt hva vanlig praksis er.
Jeg tror man får ny innkalling, fordi blodprøve og samtalen er et annet sted en ul. Blodprøve og samtale er i Forskningsveien, like nedenfor Rikshospitalet. Ul er inne på Rikshospitalet.