Jeg har vist forstørret milt... Fant det ut i forbindelse med att jeg gikk til legen pga tungpusthet...og ble henvist til ct/mr. Da fant de små flekker på lungen + forstørret milt... Var til undersøkelse på sykehuset etterpå... Hvor jeg tok masse puste tester.. den ene lungen fungerer noe dårlig... Legen babla om att han trodde det var virus bassert på att jeg følte meg bedre (lunge lege)... men ville jeg skulle undersøkes videre alikevell...
fikk idag henvisning til spesialist i blodsykdommer, som holder til i kreftsenterets lokaler på mitt lokale sykehus.. har mista 2 nære familiemedlemmer til sykdommen... så ble helt satt ut da jeg leste brevet..
Er det bare sånn att mann må gå dit for å få sjekket milten? att det er der spesialistene er , selv om legen ikke tror det er noe alvorlig...?
begynner å lure på om han sa det for å skåne meg?
fikk idag henvisning til spesialist i blodsykdommer, som holder til i kreftsenterets lokaler på mitt lokale sykehus.. har mista 2 nære familiemedlemmer til sykdommen... så ble helt satt ut da jeg leste brevet..
Er det bare sånn att mann må gå dit for å få sjekket milten? att det er der spesialistene er , selv om legen ikke tror det er noe alvorlig...?
begynner å lure på om han sa det for å skåne meg?